En reise langt tilbake i tid.

Veldig gamle bygninger. Spesiell atmosfære med en ro du sjeldent finner. Her finner du sauer... les mer

Anmeldt 6 dager siden
Tottisn
Trondheim, Norge
Et besøk verd

Et flott folkemuse man bør få med seg når man er i Trondheim. Det er ikke rare bussturen til museet... les mer

Anmeldt 20. november 2018
Lars R
Østlandet, Norge

oversatt av Google
Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Alternativ Trondheim
2 anmeldelser
Anmeldt 21. februar 2017 via mobile enheter

Besøkte Sverresborg sist under advent, et flott arrangement. Dessuten tok de historien alvorlig, norrøne vetter som Løssi og Julebukken var på plass for å skremme ungene til skrekkblandet fryd.
Museet arrangerer også mange byvandringer som anbefales sterkt. De er også aktive i media med nyttig informasjon - og korreks.

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, drengen
martetveit, Informasjonssjef på Sverresborg Trondelag Folk Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2017

Anmeldt 7. februar 2017 via mobile enheter

Vinterens vakreste eventyr! Besøkte julemarkedet på Sverresborg for andre år på rad. Med alle aktivitetene over hele museet er det en skattekiste full av julestemning, fra fortellinger om jul i gamle dager, julepyntet by-avdeling og levende musikk, til ulike salgsboder og kjøretur med hest og vogn. Rett og slett stas for hele familien!

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, magsko77
martetveit, Museumspedagog på Sverresborg Trondelag Folk Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2017

Anmeldt 8. januar 2017

Sammen med familien min opplevde jeg Jul på Sverresborg - et fantastisk arrangement med tilbud for både store og små. Vi kommer tilbake!

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, _jannekarint

Hei! Tusen takk for veldig hyggelige ord, det setter vi stor pris på! Dere er hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 3. januar 2017

Selv som født og oppvokst i Trondheim er det alltid hyggelig å komme til Sverresborg. Et fantastisk område med autentiske historiske bygninger og flotte, gjennomførte utstillinger. Et must - både for turister og for oss fastboende.

Dato for opplevelse: januar 2017
1  Takk, HerbertK426

Anmeldt 14. september 2016

guidet tur på området anbefales,mange fine bygninger med historie, fine uteområder for piknik, samt en fin cafe, anbefales på det sterkeste. Passer for alle

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, annelO9695ZB