Bra som alltid

Vi kom til Egon i Tyholttårnet uten å ha bestilt bord. Ventet et par minutter før vi fikk bord. Vi... les mer

Anmeldt 29. august 2021
jacorita
Ottestad, Norge
God mat, griseflaks og topp sevice!

Vi hadde forhørt oss på forhånd at det kunne ta opp til 1-2 timer ventetid på bord på resturanten i... les mer

Anmeldt 26. juli 2020
ccgsd
Hareid, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Alternativ Trondheim
61 anmeldelser
Trondheim bytur
28 anmeldelser
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Alle som har sansen for Egons mat burde absolutt ha tilbrakt en deilig frokost/lunsj/middag eller kvelds i Tyholttårnet.
For det første er det snakk om Egons mat, som innfrir de fleste forventninger.
Men for det andre så snakker vi koselige omgivelser med hele 360° panoramautsikt.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, monikapus
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Å spise i et tårn som snurrer er en aktivitet i seg selv.
Vi var der ifb med høstferie og da er det nok lurt å reserve bord på forhånd for å få plass i etasjen som roterer. Dette er en restaurant vi velger å spise i når vi drar til Trondheim med noen som ikke har vært der før.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 979ainaa
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Utsikten og oversikten over byen er flott, og været var fint og sikten klar da vi var der. Artig konsept at en kan sitte og spise mens restauranten beveger seg rundt. Ideelt sett burde det vært en annen type spisested enn Egon, men maten er helt grei. Det er utsikten som er greia her.

Dato for opplevelse: september 2018
2  Takk, veronicao448
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Har vært her noen ganger med familie og venner, og bestilte forskjellige retter men det har alltid vært bare skuffende. Siste gang bestilte vi taco og kan bare si at de ikke kan lage taco heller som er veldig lett å lage også hos små barn! Det var bare bløt og smakløs.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, camellias2016
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

God mat som nytes med en flott utsikt over Trondheim. Alt fra fajitas til pizzabuffe, men helt ok desserter.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, tinahN3514PC