God mat, griseflaks og topp sevice!

Vi hadde forhørt oss på forhånd at det kunne ta opp til 1-2 timer ventetid på bord på resturanten i... les mer

Anmeldt 26. juli 2020
ccgsd
Hareid, Norge
God utsikt og god mat...👍

God mat i tårnet. Når vi er i Trondheim på ferietur er det blitt obligatorisk med et besøk her. Fin... les mer

Anmeldt 2. juli 2020
trond116
Kongsberg, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Alternativ Trondheim
53 anmeldelser
Trondheim bytur
14 anmeldelser
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Dette er obligatorisk å få med seg i Trondheim. Et landemerke son gir deg oversikt over byen. Det kiler alltid like mye i magen når jeg legger meg på vinduet og ser ned. Selv om jeg vet at det er helt trygt, så kiler tvilen meg alltid i øret.
Har også matservering som er Ok på smak, men dur.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, HCMy
Anmeldt 18. november 2018

Resturanten på toppen roterer en runde i timen så da får mann sett hele byen.
God mat i Egon stil, godt øl, hyggelige servitører. Kan være mye turister pga utsikten, kan også være mye barn (familier) på visse tidspunkt.
En hyggelig resturant med fantastisk utsikt.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, ArntB21
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Alle som har sansen for Egons mat burde absolutt ha tilbrakt en deilig frokost/lunsj/middag eller kvelds i Tyholttårnet.
For det første er det snakk om Egons mat, som innfrir de fleste forventninger.
Men for det andre så snakker vi koselige omgivelser med hele 360° panoramautsikt.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, monikapus
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Å spise i et tårn som snurrer er en aktivitet i seg selv.
Vi var der ifb med høstferie og da er det nok lurt å reserve bord på forhånd for å få plass i etasjen som roterer. Dette er en restaurant vi velger å spise i når vi drar til Trondheim med noen som ikke har vært der før.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 979ainaa
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Utsikten og oversikten over byen er flott, og været var fint og sikten klar da vi var der. Artig konsept at en kan sitte og spise mens restauranten beveger seg rundt. Ideelt sett burde det vært en annen type spisested enn Egon, men maten er helt grei. Det er utsikten som er greia her.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, veronicao448