Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke st√łttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi st√łtter f√łlgende nettlesere:
Se gjennom h√łydepunkter
God mat, griseflaks og topp sevice!

Vi hadde forh√łrt oss p√• forh√•nd at det kunne ta opp til 1-2 timer ventetid p√• bord p√• resturanten i... les mer

Anmeldt 26. juli 2020
ccgsd
Pizzabuffet

Anmeldt 23. oktober 2019
r8f
Trondheim, Norge
‚Äā‚Äā
Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Alternativ Trondheim
52 anmeldelser
Trondheim bytur
13 anmeldelser
4‚Äď9 av 483 anmeldelser
Anmeldt 6. mars 2020

Utsikten fra t√•rnet som snurrer, slik at du f√•r sett rundt deg i 360 grader, er flott. Maten er ok den, men det er f√łrst og fremst opplevelsen og utsikten som er verdt turen.

Dato for opplevelse: mai 2019
2  Takk, TerjeSD
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Synes etterhvert at Egon sin pizzaenbuffe i T√•rnet f√•r mindre og mindre topping. Det blir mindre og mindre mat over bunnen. Tyholtt√•rnet er et hyggelig sted med fantastisk utsikt, som er en opplevelse for store og sm√•. N√•r vi ber om en liten i til minstemann og blir avkrevd kr 20 for en sv√¶rt enkel ispinne til minstemann er absolutt i dr√łyeste laget!

Dato for opplevelse: februar 2020
2  Takk, travelmann3
Anmeldt 12. februar 2020

Maten p√• egon var bare helt nydelig, jeg og kona bestilte pepper biff som var m√łr √• god .Det var som √• skj√¶re i sm√łr.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, RoyL1171
Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

Blide og trivelige ansatte var det beste med hele opplevelsen. Maten var absolutt ikke det beste jeg har smakt. Utsikten var jo fin og det er morsomt √• ha v√¶rt der ¬ęoppe¬Ľ, men kommer nok ikke til √• dra igjen.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, anneveikle
Anmeldt 23. oktober 2019 via mobile enheter

Valgte det enkle og sikre med pizzabuffe. Tårnet ble også valgt på grunn av beliggenheten og utsikten over byen og områden omkring. Har man litt lokalkunnskap kan man snakke om det man ser hele tiden, da tårnet dreier en runde i timen.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, r8f