Bra som alltid

Vi kom til Egon i Tyholttårnet uten å ha bestilt bord. Ventet et par minutter før vi fikk bord. Vi... les mer

Anmeldt 29. august 2021
jacorita
Ottestad, Norge
God mat, griseflaks og topp sevice!

Vi hadde forhørt oss på forhånd at det kunne ta opp til 1-2 timer ventetid på bord på resturanten i... les mer

Anmeldt 26. juli 2020
ccgsd
Hareid, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Alternativ Trondheim
58 anmeldelser
Trondheim bytur
25 anmeldelser
Anmeldt 6. mars 2020

Utsikten fra tårnet som snurrer, slik at du får sett rundt deg i 360 grader, er flott. Maten er ok den, men det er først og fremst opplevelsen og utsikten som er verdt turen.

Dato for opplevelse: mai 2019
2  Takk, TerjeSD
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Synes etterhvert at Egon sin pizzaenbuffe i Tårnet får mindre og mindre topping. Det blir mindre og mindre mat over bunnen. Tyholttårnet er et hyggelig sted med fantastisk utsikt, som er en opplevelse for store og små. Når vi ber om en liten i til minstemann og blir avkrevd kr 20 for en svært enkel ispinne til minstemann er absolutt i drøyeste laget!

Dato for opplevelse: februar 2020
2  Takk, travelmann3
Anmeldt 12. februar 2020

Maten på egon var bare helt nydelig, jeg og kona bestilte pepper biff som var mør å god .Det var som å skjære i smør.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, RoyL1171
Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

Blide og trivelige ansatte var det beste med hele opplevelsen. Maten var absolutt ikke det beste jeg har smakt. Utsikten var jo fin og det er morsomt å ha vært der «oppe», men kommer nok ikke til å dra igjen.

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, anneveikle
Anmeldt 23. oktober 2019 via mobile enheter

Valgte det enkle og sikre med pizzabuffe. Tårnet ble også valgt på grunn av beliggenheten og utsikten over byen og områden omkring. Har man litt lokalkunnskap kan man snakke om det man ser hele tiden, da tårnet dreier en runde i timen.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, r8f