Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Se gjennom hĂžydepunkter
Bra som alltid

Vi kom til Egon i TyholttÄrnet uten Ä ha bestilt bord. Ventet et par minutter fÞr vi fikk bord. Vi... les mer

Anmeldt 29. august 2021
jacorita
Ottestad, Norge
God mat, griseflaks og topp sevice!

Vi hadde forhÞrt oss pÄ forhÄnd at det kunne ta opp til 1-2 timer ventetid pÄ bord pÄ resturanten i... les mer

Anmeldt 26. juli 2020
ccgsd
Hareid, Norge

Inntekter pÄvirker opplevelsene som er omtalt pÄ denne siden. Finn ut mer.
Anbefalte opplevelser i og i nÊrheten av Trondheim
Slegding og trikketur
5 anmeldelser
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
7–12 av 490 anmeldelser
Anmeldt 6. mars 2020

Utsikten fra tÄrnet som snurrer, slik at du fÄr sett rundt deg i 360 grader, er flott. Maten er ok den, men det er fÞrst og fremst opplevelsen og utsikten som er verdt turen.

Dato for opplevelse: mai 2019
2  Takk, TerjeSD
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Synes etterhvert at Egon sin pizzaenbuffe i TÄrnet fÄr mindre og mindre topping. Det blir mindre og mindre mat over bunnen. TyholttÄrnet er et hyggelig sted med fantastisk utsikt, som er en opplevelse for store og smÄ. NÄr vi ber om en liten i til minstemann og blir avkrevd kr 20 for en svÊrt enkel ispinne til minstemann er absolutt i drÞyeste laget!

Dato for opplevelse: februar 2020
2  Takk, travelmann3
Anmeldt 12. februar 2020

Maten pÄ egon var bare helt nydelig, jeg og kona bestilte pepper biff som var mÞr Ä god .Det var som Ä skjÊre i smÞr.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, RoyL1171
Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

Blide og trivelige ansatte var det beste med hele opplevelsen. Maten var absolutt ikke det beste jeg har smakt. Utsikten var jo fin og det er morsomt Ä ha vÊrt der «oppe», men kommer nok ikke til Ä dra igjen.

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, anneveikle
Anmeldt 23. oktober 2019 via mobile enheter

Valgte det enkle og sikre med pizzabuffe. TÄrnet ble ogsÄ valgt pÄ grunn av beliggenheten og utsikten over byen og omrÄden omkring. Har man litt lokalkunnskap kan man snakke om det man ser hele tiden, da tÄrnet dreier en runde i timen.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, r8f