God mat, griseflaks og topp sevice!

Anmeldt 26. juli 2020
ccgsd
Hareid, Norge
God utsikt og god mat...👍

Anmeldt 2. juli 2020
trond116
Kongsberg, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Alternativ Trondheim
61 anmeldelser
Trondheim bytur
28 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde forhørt oss på forhånd at det kunne ta opp til 1-2 timer ventetid på bord på resturanten i Tårnet, men vi hadde griseflaks da de fikk en avbestilling i resepsjonen på et bord idet vi stod der å skulle spørre om bord. Maten var god og servicen var ypperlig! En av oss hadde hodepine også under oppholdet og kelneren kom tilogmed med en Paracet på huset til oss

Takk, ccgsd
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra opplevelse med topp service, super utsikt, veldig god mat. Ingen ting å klage på, husk å reservere bord på forhånd ellers må du belage deg på lang ventetid.

1  Takk, 897kristins
Anmeldt 3. juli 2020

Står på Trondheim.no at man kan komme opp i tårnet for å se uten å spise i restauranten.
Men det fikk vi ikke lov til...
Så den informasjonen burde dere endre på så andre slipper en sur bomtur...

Takk, MonicaH2565
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

God mat i tårnet. Når vi er i Trondheim på ferietur er det blitt obligatorisk med et besøk her. Fin utsikt og god mat i restauranten gjør dette til en hyggelig opplevelse

2  Takk, trond116
Anmeldt 6. mars 2020

Utsikten fra tårnet som snurrer, slik at du får sett rundt deg i 360 grader, er flott. Maten er ok den, men det er først og fremst opplevelsen og utsikten som er verdt turen.

Dato for opplevelse: mai 2019
2  Takk, TerjeSD