Bra som alltid

Anmeldt 29. august 2021
jacorita
Ottestad, Norge
God mat, griseflaks og topp sevice!

Anmeldt 26. juli 2020
ccgsd
Hareid, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Alternativ Trondheim
61 anmeldelser
Trondheim bytur
28 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Anmeldt 29. august 2021

Vi kom til Egon i Tyholttårnet uten å ha bestilt bord. Ventet et par minutter før vi fikk bord. Vi fikk bestilt det vi ville ha og det var helt perfekt. Vi var fire stk. og en har sølaki. Det er vel ingen det vi vet om som har bedre meny for personer med glutenallergi enn Egon. Så dette var helt topp. Kan bare annbefales. Spør etter meny for allergikere så får du tilpasset måltidet etter din allergi. Terningkast 7

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, jacorita
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde forhørt oss på forhånd at det kunne ta opp til 1-2 timer ventetid på bord på resturanten i Tårnet, men vi hadde griseflaks da de fikk en avbestilling i resepsjonen på et bord idet vi stod der å skulle spørre om bord. Maten var god og servicen var ypperlig! En av oss hadde hodepine også under oppholdet og kelneren kom tilogmed med en Paracet på huset til oss

Takk, ccgsd
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra opplevelse med topp service, super utsikt, veldig god mat. Ingen ting å klage på, husk å reservere bord på forhånd ellers må du belage deg på lang ventetid.

1  Takk, 897kristins
Anmeldt 3. juli 2020

Står på Trondheim.no at man kan komme opp i tårnet for å se uten å spise i restauranten.
Men det fikk vi ikke lov til...
Så den informasjonen burde dere endre på så andre slipper en sur bomtur...

Takk, MonicaH2565
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

God mat i tårnet. Når vi er i Trondheim på ferietur er det blitt obligatorisk med et besøk her. Fin utsikt og god mat i restauranten gjør dette til en hyggelig opplevelse

2  Takk, trond116