“Anbefaler grillfesten! Bra”

Graffi Grill & Bar Solsiden
Vurdert som nr. 31 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi ønsker deg velkommen til en koselig og uformell grillrestaurant. Vår meny består av mange klassiske grillretter som burger, biff og kylling, men vi kan også friste med sandwicher, salater og smørbrød.
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler grillfesten! Bra service og trivelig lokale. Har vært på Graffi flere ganger de siste årene og nivået er like høyt hver gang.

Takk, flobaken

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en litt større gjeng som hadde bestilt bord. Skjønner det er in med bestilling på app, men det fungerer dårlig på et større selskap. Jeg endte selv med å gå rundt og ta i mot bestillinger på mat og drikke, og legge inn i appen. Også tungvint å legge inn ekstra bestilling på tilbehør, og når vi spurte om anbefaling på vin ble vi henvist til å se på utvalget i appen.

Alle bestilte grilltallerken på deling. Veldig godt kjøtt og gode sauser! Nesten for mye kjøtt til 2 voksne. Savnet litt mer grønnsaker, men kunne bestilt dette ved siden. God mat, men lang ventetid på det meste. Vi bestilte en vin til, denne kom aldri. Servitørene gjorde en ok jobb med deg utgangspunktet de hadde, men forventer et helt annet nivå på service og mindre selvbetjening når man betaler over kr 500 for hovedrett og et glass vin. Tallerkner og glass ble bare satt på bordet også satt vi det utover selv.

Her er det større muligheter for å få gjestene til å føle seg velkomne og ivaretatt!

Takk, Millyen1
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Alle spiste Indrefilet. Kjøttet var godt, men det var en liten porsjon. Sausene var også gode, spesielt peppersausen. Lite tilbehør (grønnsaker o.l) og ble derfor ikke helt mett. Kunne godt vært noen annen form for potet istedenfor smakløs fries til en Indrefilet. Svært høy musikk innimellom, spesielt på bursdagssanger x2. Fikk en litt middelmådig opplevelse.

1  Takk, alexandrascholz
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Vi har nå vært på graffiti solsiden i Trondheim. Vi bestilte biff og burger og det var en mat opplevelse som slo alle forventninger. Anbefales på det sterkeste.

Takk, 755oddj
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Utsøkt måltid Raskt og god servering. Anbefales på det sterkeste
Hyggelig betjening. Graffiti Grill

Takk, andersh1973

Reisende som så på Graffi Grill & Bar Solsiden, så også på

Har du vært i Graffi Grill & Bar Solsiden? Del dine erfaringer!