“Supergod mat”

Graffi Grill & Bar Solsiden
Vurdert som nr. 28 av 287 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi ønsker deg velkommen til en koselig og uformell grillrestaurant. Vår meny består av mange klassiske grillretter som burger, biff og kylling, men vi kan også friste med sandwicher, salater og smørbrød.
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Dette stedet ønsker du ikke å gå glipp av! Verdens beste grilltallerken og verdens beste Burger! Bestill gjerne bord i forveien!

1  Takk, Indragintaliene

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Ok atmosfære, men forferdelig mat og treg service. Gjennomstekt grå og tørr burger, hardt brød og kalde frites. Det tok over en time fra bestilling til maten kom.

Takk, tbrastad
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Det var mye viktigere å informere og nærmest pålegge oss å bestille og betale via mobil enn å ønske oss velkommen og yte service. Frykter de gjemmer seg bak Koronaen, men vet ikke

1  Takk, StianTRD
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Jeg har vært her for noen år siden og vet at restauranten har et godt rykte, som det dessverre virker som at den lever på... Servicen var ikke noe å skryte av, men problemet var maten. Maten fremstod som oppvarmet og sausene hadde snerk da de kom ut. Kjøttet var helt gjennomstekt. Vi kommer IKKE tilbake og vil fraråde andre å dra dit.

Takk, Tina Z
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Flott vær i Trondheim, så uteserveringen var full - men innendørs fikk vi bord og det var helt greit. Svært effektivt med app bestilling og betaling. God mat både kjøtt og vegetarrett. Hyggelig atmosfære var det også. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Roy50srg

Reisende som så på Graffi Grill & Bar Solsiden, så også på

Har du vært i Graffi Grill & Bar Solsiden? Del dine erfaringer!