“Familiemiddag”

Bookatable
Vurdert som nr. 32 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi ønsker deg velkommen til en koselig og uformell grillrestaurant. Vår meny består av mange klassiske grillretter som burger, biff og kylling, men vi kan også friste med sandwicher, salater og smørbrød.
Anmeldt 17. oktober 2020 via mobile enheter

God mat! Både biff og spare ribs var veldig bra. Biff bør bestilles medium minus. Vanlig medium var litt mye stekt.
De har litt å lære mht sukker i Irish cofee..

Takk, jonhalvare

Anmeldt 9. oktober 2020 via mobile enheter

Spiste her sammen med et vennepar og barn. Maten er jevnt over svært god. Grillfest anbefales, og er på mange måter med på å definere stedet. Bestillingene foregår over telefon. Savner normal bestilling gjennom kelner. Dette trekker litt ned.

2  Takk, 203terjek
Anmeldt 8. oktober 2020 via mobile enheter

Fikk servert en god cheesy cheeseburger med en sprø chips på siden. Jeg ble anbefalt en chablis til denne burgeren . Denne chablisen gjorde burgeren enda bedre. Var god atmosfære og hyggerlig servitører. Tar gjerne turen tilbake

Takk, vinogmat23
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Alltid god mat her. Liker spesielt burgerne. Husk å kjøp litt tillegg hvis du er veldig sulten. Anbefales

Dato for besøk: september 2020
Takk, MrSelbekk
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Har spist her 2 ganger. Veldig god mat og kort ventetid på maten. God burger, kylling og salat. Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
Takk, Birgitte N

Reisende som så på Graffi Grill & Bar Solsiden, så også på

Har du vært i Graffi Grill & Bar Solsiden? Del dine erfaringer!