“Grei mat. Dyrt.”

Graffi Grill & Bar Solsiden
Vurdert som nr. 31 av 298 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi ønsker deg velkommen til en koselig og uformell grillrestaurant. Vår meny består av mange klassiske grillretter som burger, biff og kylling, men vi kan også friste med sandwicher, salater og smørbrød.
Anmeldt 29. august 2021

Helt grei mat. Vi var en gjeng som bestilte grillfest for 5 personer via appsystem. For å bestille mere tilbehør som i utgangspunktet skal fylles på gratis utenom kjøtt ble også gjort på samme vis med app og lovnad om at dette ikke kostet noe eksttra. Ved betaling i kassa var det problemer med å få delt opp bestillingen hver for seg, betjeningen hørte ikke hva vi sa og hadde lagt til ekstra kostnader for tilbehør!! Skuffet deluxe nå en oppdager dette når en ser over kvitteringen på tur hjem. Drar ikke hit mer.

2  Takk, Hassel-91L

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Grei plass med gode hamburgere. Ok plassering med mange alternative spisesteder rundt. Ikke noe som trekker ned, men heller ikke noe som løfter opp.

Takk, RosslandR
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og service. Vi var en familie på 4 som spiste festival grill orginal. Var rikelig med mat og tilbehør. God app løsning for bestilling og rask levering.

Takk, toreh879
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Svært hyggelig service, god mat og plass for å sitte ute. Eneste minus er antall måker. Noe som hele Solsiden bærer preg av.

Takk, msvarva
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Første gang i Trondheim, og bestillt Graffi BBQ fest for 379 kr pr.person min 2 person 758 kr. Det var 2 små Brisket, 6 stk tør shortribs, Livèchekylling ( som er kylling bryst med hud på du kan kjøpe som hel grillet kylling fra meny), pulled pork var ok og ikke mer
chilipølse med mac & cheese, ( Er en chilipølse du får i narvsen) BBQ-salat,( bittelitt mais og rødbønner i edikk deressing)
brokkolisalat, syltet rødløk, briochebrød,(som er to pølse brød og er totalt unødvendig)
søtsennep BBQ-saus, hvitløksdressing. Kommer med litt pommes fritt og du kan gratis påfyll på alt unntatt protein... dette kommer litt negativt ut sorry....men unntatt brisket som du får minimal av ingen annen ting var noe spesielt.. du får mye av billige ting og minst av det som faktisk koster.... skal du gå ut med venner eller som par... Det er et hyggelig sted med søte servitører men ingen gastronomisk opplevelse her dessverre og dette er dyrt for 758 kr... det ser bra ut i bilde men del det i to for 379 kr og ingen bestiller det. Ta en tur til Eldhuset i Grünerløkka! da snakker vi southern bbq med mye hyggeligere priser

1  Takk, Human M

Reisende som så på Graffi Grill & Bar Solsiden, så også på

Har du vært i Graffi Grill & Bar Solsiden? Del dine erfaringer!