“Hår i maten..”

Sabrura Sticks & Sushi Byhaven
Vurdert som nr. 128 av 298 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Japansk
Anmeldt 4. november 2018

Var på Sabrura Lounge i midtbyen. Det var en laber opplevelse. Har vært på Bakklandet, Solsiden og City lade tidligere, med helt greie opplevelser. Det først var langt hår i ingefæren, betjeningen ga ingen tilbakemelding da jeg leverte servietten med hår og ingefær. Friteringsoljen måtte være brent, og satte smak både på sushi og fisken. Det var ikke spiselig. Kyllingspydene var tørstekt og delvis brent. Uhell kan skje alle, men at det gjaldt flere retter.... Og ingen beklagelse fra betjening.

1  Takk, Resort180523

Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Okei - har vært på sabrura mange ganger og digger buffet’n der. Utvalget kan variere litt fra restaurant til restaurant, men det er alltid godt! Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, RunSkja
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

God buffet og effektiv, hyggelig service. Noe begrenset utvalg på buffeten, men man kanskje ikke forlange så mye. Veldig sentral beliggenhet

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, VidarF
Anmeldt 14. mai 2018 via mobile enheter

Vi kjøpte buffet, og det var blant annet nydelige grillspyd.Jeg spurte hvilken sushi jeg kunne spise( da jeg må være svært forsiktig med rå mat grunnet sykdom).Det var ikke mye, og da laget de like godt en egen flott tallerken med sushiruller bare til meg - og det var mye mat!Suveren service og et veldig bra måltid! All honnør til stedet, og anbefales selvsagt videre!

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, tvenche
Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Min kjære og jeg spiste lunch her idag, og hadde en veldig bra opplevelse både med maten og personalet. Veldig serviceminded og hyggelige jenter i kassen og som ryddet. Maten var fersk og supergod! Vi ble sjarmert av plassen og konseptet. Tommel opp!

Dato for besøk: april 2018
Takk, masorita

Reisende som så på Sabrura Sticks & Sushi Byhaven, så også på

Har du vært i Sabrura Sticks & Sushi Byhaven? Del dine erfaringer!