“Ventetid”

Sabrura Sticks & Sushi
Vurdert som nr. 115 av 286 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Japansk
Anmeldt 13. juli 2020

Grei sushi, men fantastisk lang ventetid. Derav -2 raring. 2 timer fra bestilling til vi fikk maten.

Takk, olej_rgenb2020

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Maten grei men slettes ikke den beste Sabrura i Trondheim. Møblemanget i avlukkene bak rulletrappa var rett å slett så møkkete at jeg ikke satt ned bakstussen min der. Uskkker på om de benyttes som soveplass for hunder eller hva d er. Om renholdet rundt matlagingen holder samme standard bør man finne en annen plass...

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, Nammis
Anmeldt 16. april 2020

Måtte vente i over en halvtime på sushi, som burde være grei skuring. Lite å hente på servicen her. Maten er god.

Dato for besøk: april 2020
Takk, Kriss100100
Anmeldt 23. desember 2019

Vi pleier å handle på Galleriet i Bergen og der så vi en nyåpnet restaurant med sushibuffet for relativt grei pris. Men det var så lite utvalg og det var nesten tomt for sushi eller vårruller. Servitøren sa de skal fylle på buffet snart. Det tok lang tid før de laget nye retter. Med en gang det kom en ny «liten tallerken med nigiri, ble de tatt med en gang. Det var kø og nesten pinlig for folk å stå for å få et stk av noe siden mange andre som ventet. Resten av det som var igjen er det mega fritert maki som er bare ris og en liten «noe» fritert sjømat inni. Ikke noe smak utenom ris. Billig ja, men ikke noe godt i det hele tatt. Bare å fylle på mage og da er det bedre å ta en pølse.
Håper virkelig deres restaurant i Bergen kommer til å forbedre seg ellers blir det ikke noe av det pga. mange gode konkurrenter.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Azil5891
Anmeldt 6. desember 2019

Har vært her flere ganger før, og særlig i 2017 og 2018 har det vært god mat her, men da jeg spiste her 02.12.19 var det en helt forferdelig opplevelse. Makirullene med fritert scampi var helt myke og vannete, ikke noe crispy i det hele tatt. Risen smakte vondt, og jeg måtte spytte ut samtlige makiruller jeg spiste bare fordi det rett og slett ikke gikk ned. Da ingen av sushibitene smakte noe særlig, var det bare dumplings, vårruller, fritert fisk og satayspyd igjen. Flere av satayspydene var svartbrente. Synes det har vært dårligere og dårligere her, men etter opplevelsen på mandag kommer jeg aldri tilbake.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, KariH1088

Reisende som så på Sabrura Sticks & Sushi, så også på

Har du vært i Sabrura Sticks & Sushi? Del dine erfaringer!