“Diskriminering av allergikere”

Sabrura Sticks & Sushi
Vurdert som nr. 115 av 287 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Japansk
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Helt utrolig! I lang tid har jeg nå gått på Sabrura flere ganger i mnd med venner eller med familie. Nå får jeg beskjed om at jeg som cøliaker ikke lengre har et tilbud om buffé slik som alle andre. Så min venninne spiste seg mett til lunsj for kr 199 mens jeg måtte ta til takke med å bli NESTEN mett for kr 250. Snakk om å gå mot strømmen. Jeg pleide å skryte av Sabrura for å være veldig oppdaterte og kundevennlige men må dessverre si at jeg, og mange andre med meg er sjokkerte over denne mentaliteten om at vi som har allergier eller autoimmune sykdommer ikke skal ha rett på samme tilbud som de vi spiser sammen med når det så lett lar seg tilpasse. De skylder på merarbeid, men jeg kan ikke se hvordan det å lage ett fat med glutenfritt på buffé er noe mer krevende enn på meny, det er samme jobben. Så sannheten er at de vil tjene penger på oss. Vi boikotter Sabrura fra nå av.

1  Takk, Mortil3

Anmeldt 13. juli 2020

Grei sushi, men fantastisk lang ventetid. Derav -2 raring. 2 timer fra bestilling til vi fikk maten.

Takk, olej_rgenb2020
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Maten grei men slettes ikke den beste Sabrura i Trondheim. Møblemanget i avlukkene bak rulletrappa var rett å slett så møkkete at jeg ikke satt ned bakstussen min der. Uskkker på om de benyttes som soveplass for hunder eller hva d er. Om renholdet rundt matlagingen holder samme standard bør man finne en annen plass...

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, Nammis
Anmeldt 16. april 2020

Måtte vente i over en halvtime på sushi, som burde være grei skuring. Lite å hente på servicen her. Maten er god.

Dato for besøk: april 2020
Takk, Kriss100100
Anmeldt 23. desember 2019

Vi pleier å handle på Galleriet i Bergen og der så vi en nyåpnet restaurant med sushibuffet for relativt grei pris. Men det var så lite utvalg og det var nesten tomt for sushi eller vårruller. Servitøren sa de skal fylle på buffet snart. Det tok lang tid før de laget nye retter. Med en gang det kom en ny «liten tallerken med nigiri, ble de tatt med en gang. Det var kø og nesten pinlig for folk å stå for å få et stk av noe siden mange andre som ventet. Resten av det som var igjen er det mega fritert maki som er bare ris og en liten «noe» fritert sjømat inni. Ikke noe smak utenom ris. Billig ja, men ikke noe godt i det hele tatt. Bare å fylle på mage og da er det bedre å ta en pølse.
Håper virkelig deres restaurant i Bergen kommer til å forbedre seg ellers blir det ikke noe av det pga. mange gode konkurrenter.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Azil5891

Reisende som så på Sabrura Sticks & Sushi, så også på

Har du vært i Sabrura Sticks & Sushi? Del dine erfaringer!