“Nysmørt og godt”

Godt Brod Thomas Angells gate AS
Vurdert som nr. 1 av 5 Bakeri i Trondheim
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde ikke inkludert frokost der vi overnattet så vi spiste frokost her. Alt var nysmørt og ferskt og det smakte veldig godt.

Takk, mortenn738

Anmeldt 22. oktober 2020

Vi spiser gjerne lunsj her når vi er i Trondheim. Godt brød med mange spennende valg av pålegg.

Denne gangen var det et ganske begrenset utvalg av ferdig smurte baguetter osv. Og ikke mer utvalg enn de fleste andre bakeriutsalg.

God kaffe!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 165b_rds
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig frokost og kaffe. Hyggelig betjening! Fantastisk å kunne sitte ute å nye maten. Absolutt ett sted å stikke innom hvis man ønsker noe å spise! Vil også si at det er helt supert at de er økologisk og har røykfri uteservering!

Takk, 727trines
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Småstressa betjening, alene på jobb en tidlig ukedag som ikke hadde tid til å forklare hva de ulike smørbrødene inneholdt. God mat men elendig kaffe. Fine og trivelige omgivelser og helhetsinntrykket gikk litt opp da det de var blitt 2 på jobb og stemningen var langt vennligere da vi gikk.

1  Takk, annebergeb
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Kom inn i dag en time før stenging og var tydelig at hun bak kassa skulle ønske ingen kom og forstyrret henne, og at hun var opptatt av å få starta stengingen.

Lite folk der og veldig lite utvalg.

Takk, kimlikestoeat

Reisende som så på Godt Brod Thomas Angells gate AS, så også på

Har du vært i Godt Brod Thomas Angells gate AS? Del dine erfaringer!