“Hvor begynne....”

Vurdert som nr. 24 av 282 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17 november 2017 via mobile enheter

Hvor skal jeg begynne...? I det vi åpner døren er det stinn brakke, god stemning og masse liv. Vi har bestilt bord på forhånd og kommer en god halvtime i forkant. Bordet vårt er ikke ledig enda, så vi sikter på baren. Fin ølmeny med øl brygget på huset. Vi får i oss 2 før bordet blir ledig. Har fått sett menyen i forkant og bestiller bryggeriburgeren... maten kommer innen rimelig tid etterpå og smaker som en burger hos et mikrobryggeri skal smake! (Les; nydelig!) Hadde det ikke vært for at vi var der ifbm. jobb hadde vi nok sittet til stengetid! Kommer absolutt igjen!

Takk, Anders S

Anmeldt 1 oktober 2017 via mobile enheter

En godt bortgjemt perle. Her anbefaler jeg et besøk for alle, gode burgere og nydelig øl. Kjøp et brett med mange forskjellige ølsorter. Mange spennende sorter og my å lære om øl. Plassen passer for en date me også et vennetreff. Fine priser og et bra utvalg av ølsorter de selv lager. Spør bartenderen hvis du ikke vet hva du vil ha. Populær plass så første mann til møllen!

1  Takk, Ingerk85
Anmeldt 24 august 2017 via mobile enheter

God burger, blant topp tre i Trondheim. Flott stemning og alltid god musikk her. Perfekt date-plass. Og mikrobryggeriølet er sesongvariasjoner og godt!

2  Takk, dawold
Anmeldt 11 juli 2017 via mobile enheter

Vi ble anbefalt sommerølet, jeg liker "lett" øl, og ble ikke skuffet. Med litt snacks og brettspill ble det et utmerket besøk. Anbefales. Dette var et bra sted, ikke et stressende sted. Super service med glimt i øyet.

1  Takk, ToveJB
Anmeldt 26 juni 2017

Vi var tre voksne til en rask middag og to av oss spiste lammeskank og en bacalao. Alt smakte helt fortreffelig. Hyggelig betjening.

Takk, Ingun R

Reisende som så på Mikrobryggeriet, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Mikrobryggeriet? Del dine erfaringer!