“Upåklagelig ”

Vurdert som nr. 3 av 27 Smått og godt i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening i rene og koselige lokaler. Veldig nøye med hygiene. God og rikelig med mat.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, stineph76

Anmeldt 20. juli 2020

Dette er som hos Egon - du må gjøre jobben selv. Maten var kjedelig og fritert og beskrivelsen på menyen stemte lite med den maten vi fikk servert. Hjemmebrygget øl. Lite serviceminded betjening. Ta gjerne en øl der men spis et annet sted.

Takk, monicabJ4403BK
Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Hadde ikke ribbe eller akevitt. Vi hadde bestilt bord til 30 stk. Tragisk. Jeg ble flau. Servicen var ikke eksisterende. Ølet var mehhh

Takk, Smakspanelet
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

En plass alle studenter i Trondheim har vært innom titt og ofte, god øl og fantastisk atmosfære. Passer bra for de som ikke liker øl også.

Dato for besøk: august 2018
Takk, VidarTB
Anmeldt 31. mai 2019 via mobile enheter

Vi hadde bare småretter, og smakte på gode øl. Hans og hvete ble damenes favoritt. Vi fikk 3 dressinger til nachos fordi den opprinnelige var utsolgt, så servicen var upåklagelig. Her kommer vi igjen :-)

Dato for besøk: mai 2019
Takk, anka345

Reisende som så på Mikrobryggeriet, så også på

Har du vært i Mikrobryggeriet? Del dine erfaringer!