“Treg service”

Vurdert som nr. 3 av 31 Smått og godt i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. juli 2021

Var innom to ganger på en dag og måtte begge ganger vente kjempelenge før servitør kom. Ble også møtt på en lite hyggelig måte da jeg spurte om det var mulig å bestille andre av menyens hamburgere som vegetarrett: fikk kun et brydd nei, ingen beklagelse eller begrunnelse.

Takk, victoriao873

Anmeldt 14. juli 2021

Bestilte kun drikke. Både pint og smaksprøver. Ventet i 20 min for øl (lite folk) og fikk beskjed at det å tappe små glass ikke var prioritert, og at det derfor tok lang tid. God øl.

Takk, viksve
Anmeldt 24. oktober 2020 via mobile enheter

Reserverte bord, fikk et bord innerst for oss selv. (Skulle gjerne sett baren bedre, men det var ihvertfall covid-vennlig! ) Kjøpte to ølbrett til 266,- pr stk med de 8 ølene som var mulig å kjøpe på menyen. Ølet var greit. Jeg fant ett par som var ok+, samme for samboer. Pizzaen derimot var ypperlig, anbefaler margarita og La Mancha! Hyggelige og hjelpsomme servitører. Lokalet er greit, men ølet og utvalget har stor rom for forbedring :)

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Susann86
Anmeldt 14. september 2020

Skikkelig ølhall med matservering og snacks. Bra utvalg og samplebrett fra eget bryggeri tilgjengelig.

Takk, Gudbrand T
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening i rene og koselige lokaler. Veldig nøye med hygiene. God og rikelig med mat.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, stineph76

Reisende som så på Mikrobryggeriet, så også på

Har du vært i Mikrobryggeriet? Del dine erfaringer!