“Fine omgivelser”
Anmeldelse av Cafe To Tarn

Cafe To Tarn
Vurdert som nr. 91 av 286 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 14. juli 2017

OK mat, hyggelig betjening, hyggelige lokaler med flott utsikt til Nidarosdomen sin vestfront. Grei kafe, god espresso :-) Litt treg rydding av bordene og litt kort åpningstid.

Takk, Inge M

Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Kafeen ligger på vestfrontplassen til Nidarosdomen og har dermed en unik og stemningsfull utsikt og beliggenhet. Hyggelig inne, men den beste stemningen får man ved å sitte ute og se på katedralen. Godt utvalg i påsmurt, kaker og enkle varmretter. Normalt norsk prisnivå.

Takk, Synnøve S
Anmeldt 18. juni 2017

Her har de et stort utvalg av kaffebrød, smørbrød, småretter og annet godt. God kaffe med inkludert påfyll! Flotte moderne lokaler i tilknytning til Nidarosdomen sitt servicesenter. De som jobber her yter god service. Litt stive priser!

Takk, travelfjord
Anmeldt 13. februar 2017

Et møte med en venn, og vi valgte å gå hit for å spise i trivelige historiske omgivelser. Det var lunsjtid, og vi valgte å spise dagens Pilgrimsuppe. Vi fikk servert en stor suppebolle fylt med en velsmakende suppe, og i tillegg to stykker forskjellig brød og en pakke smør.
Det smakte fortreffelig :-)

Takk, eaaLongyear
Anmeldt 1. desember 2016

Sist jeg besøkte kafeen var jeg også fornøyd, men nå var den enda bedre. Her må ha skjedd noe positivt!
Flott og utvidet matutvalg, bedre flyt i serveringen og hyggelige ansatte som så gjesten!
Spiste en salat og ostetallerken, koldtallerken, med råvarer fra Trøndelag. Den smakte utmerket! I tillegg var lokalet varmt og innbydende i høstværet! Anbefales!

Takk, travelfjord

Reisende som så på Cafe To Tarn, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Cafe To Tarn? Del dine erfaringer!