“Trivelig kaffestund på en søndag”
Anmeldelse av Kafé To Tårn

Kafé To Tårn
Vurdert som nr. 106 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Trivelig sted og godt utvalg til kaffen. Serveres både kaker og påsmurt. Kaffe, te og varm sjokolade med krem. Godt besøkt og god avstand mellom bordene.

Takk, 68marit

Anmeldt 23. oktober 2020 via mobile enheter

Toast og kake var veldig bra. Hyggelig atmosfæren, pent utsikt med vennlig servitører. Skal komme igjen.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Wanderer539835
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Kjæresten min og jeg var på bytur med vår lille valp, og lyst til å sette oss ned og ta en kopp kaffe ved et av bordene utendørs på Cafe To Tårn. Dessverre hadde det regnet, så stolene var litt våte. Det hadde jo ikke så mye å si, tenkte vi, for de vil jo sikkert tørke av to stoler for oss. Så kjæresten min gikk inn og spurte. Men den gang ei. "Vi bruker ikke å tørke av stolene på denne tiden av året", var svaret hun fikk. Og det er selvfølgelig ikke tillatt med hund inne. Vi bare snudde og gikk.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, geirh573
HildeH622, Daglig leder på Kafé To Tårn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2020

Hei Geir,
Jeg beklager virkelig at dere hadde en slik opplevelse hos oss. Det skal selvfølgelig ikke være slik og jeg skal ta det videre med våre ansatte.
Jeg takker for tilbakemeldingen da det er avgjørende for at vi skal kunne bli bedre.

Igjen så beklager jeg for deres opplevelse og håper vi har mulighet til og ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 27. april 2019 via mobile enheter

Stedet har ypperlig bakverk og småretter. Deilig suppe og inkludert påfyll på kaffen! Hyggelig betjening som yter service. Romslige og gode lokaler i tilknytning til Nidarosdomens informasjonssenter. Har blitt et av de faste kaffeplassene i Trondheim

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, travelmann3
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Dette er den riktige plasseringen for nidarosdomen, som er feiladressert i tripadvisor! Her kjøper man billetter.

De har forresten også en innholdsrik meny både med mat og kaker for de som kommer tidlig. Men på en søndag blir det veldig fort både utplukket og fyllt opp, såkom gjerne rundt åpnignstid eller før!! Gode men ikke ferske kaker! Obs. Kjøkkenet stenger litt tidlig på søndager, så pass på hvis du skal ha mat her!!

Takk, dorthesKS

Reisende som så på Kafé To Tårn, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Kafé To Tårn? Del dine erfaringer!