“Hyggelig sted, men forferdelig service”
Anmeldelse av Ni Muser AS

Ni Muser AS
Vurdert som nr. 24 av 31 Smått og godt i Trondheim
Kjøkken: Kafé
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Vi var innom for å ta en kaffekopp, og slappe av. Vi ble møtt svært dårlig av en sur jente i kassen som var frekk. Det ødela hele opplevelsen. Elendig service.

Takk, figuz

Anmeldt 24. juli 2021

En regnværssøndag i Trondheim og vi ble anbefalt stedet av venner.
Godt å komme inn, ganske fullt, men vi fikk bord og gikk for suppen for å få litt varme i kroppen.

Den smakte til forventningene- fyldig og god og markant spiss i smaken pga ingefær noe vi setter pris på.

Kommer nok tilbake ja.

1  Takk, guideOslo
Anmeldt 9. juli 2021

I utgangspunktet har Ni muser en av Trondheims triveligste bakhager, men plassen ødlegger for seg selv med rot, dårlige rutiner og elendig service. Bestillingsappen som skal sikre Covid-trygg servereing ved bordet fungerer bare på en god dag og lever sitt eget liv. Uten å ha bestilt på appen må en inn i lokalene for å bestille. Selv ikke en drikke kan en bestille fra bordet når denne streiker. Betjeningen er utrolig lite serviceminded. Da jeg skulle bestille en ekstra drikke til maten ble jeg henvist til å måtte gå inn for å bestilleog fikk samtidig beskjed om at da kunne jeg hente bestikk til maten som akkurat var kommet ut. Pga fuglene i bakhagen måtte jeg da bære med meg maten inn igjen (som de bare hadde lov til å servere ved bordene) for å hente bestikk og bestille ekstra drikke. Ved tidligere besøk har det vist seg at betjeningen hadde særdeles dårlig kontroll på varebeholdningen, Da jeg gikk inn for å bestille en ny drikke fikk jeg beskjed om at denne var utsolgt, men ble fikk beskjed om at jeg kunne få drikken de først hadde sagt bar utsolgt i stedet. Ikke bestill kremet blåskjell om du er sulten. For 195 kr får du en riktignok god, men minimal porsjon som mest av alt minner om en forrett. Konklusjon om du blir irritert av dårlig service og rot gå et annet sted. Men om du bare vil ha en kopp kaffe i bakgården er plassen muligens grei nok.

Takk, 921bj_rnb
Anmeldt 30. juni 2021

Bestillinger må etterlyses mange ganger, sen og ingen levering. Middels mat. Svært Irriterende. Unngå.

Takk, olah860
Anmeldt 10. mars 2021

Utrolig deilig kakedisk med stort utvalg i søtt og hjemmebaket brød osv. Rikt utvalg i forskjellig type te og kaffe, stemning for et glass vin. God matmeny med fornuftige priser.
Ekstra pluss for superhyggelig bakgård vår/sommer.

Hyggelig betjening som gjør sitt beste, men får inntrykk av at det ofte kun er en på jobb noe som kan bli litt hektisk, alltid kø i kassa, fullt og bord trenger å ryddes (de gangene jeg har vært der)

Store, luftige lokaler men utrolig kjedelig interiør. Kunne blitt SÅ flott med nye stoler. Svært intellektuelle vibes over lokalet og dets klientell, spennende å titte på folk.

Mye studenter her som sitter og sitter med pc og studiegrupper og dermed okkuperer bord for de som faktisk vil spise/drikke og kanskje legge igjen litt penger.
Kunne vært fint med sittetid pr bord eller en sånn type løsning.

Uansett trivelig sted å stikke innom for en kaffe eller matbit uansett tid. Prøv pasjonsfruktkaken med hvit sjokolade, wow!

Dato for besøk: februar 2021
Takk, E B

Reisende som så på Ni Muser AS, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Ni Muser AS? Del dine erfaringer!