“Leverer alltid!”
Anmeldelse av Egon Solsiden

Egon Solsiden
Vurdert som nr. 19 av 31 Smått og godt i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Egon Solsiden er en del av restaurantrekken på byggen. Solsiden er Trondheims svar på Aker Brygge og uteserveringen her er stor med 230 sitteplasser. Inne er det omtrent 160 sitteplasser. For øvrig finner du også her den innholdsrike Egonmenyen med over 90 retter å velge blant.
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

På bobilferie og Skulle feire bryllupsdag med biffmiddag i Trondhjem. Dessverre tillater ingen i byen at man har hund med på uterestaurant - eneste by i Norge? Heldigvis kjente vi til at Egon har takeaway og gikk forbi en laang kø, bestilte det vi skulle ha hos en meget serviceminded mann, fikk maten etter avtalt tid, og tilbake i bobilen smakte det fortreffelig. Godt, mørt kjøtt, nydelige fløtepoteter. Med så masse mennesker og hektisk er jeg imponert over service og leveranse. Takk til Egon som leverer gang på gang uansett lokasjon!

Takk, Bergenbyernydeli

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vi vet hva Egon er. Men dette var dårlig. Ventet ca 45 minutter på maten og da var det bare to av fire som fikk maten. De to andre måtte vente ytterligere 10 minutter! Man bør kunne forvente å få maten samtidig når man er en familie på 4 personer....Pasta carbonara smakte ingenting! Triste greier. Pizza var lunken. Burger var bra. Servicen var nesten ikke tilstede. Når jeg etterlyste siste retten (som kom aller sist) fikk jeg bare et kort "jada" når jeg spurte om jeg også snart fikk maten min. De tre andre måtte spise lunken mat fordi de ventet på meg...ikke fornøyd med Egon. Anbefaler de andre restaurantene på Solsiden istedet.

Takk, metannika
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Egon solsiden ligger perfekt til med kort vei til sentrum. Fikk meget godt Glutenfri brød til omelett og bacon. Smakte godt. For Cøliakere som skal spise en enkel lunsj anbefales restaurant/lunsjrett. Gode solide vinglass.

1  Takk, 277arnee
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

To bestilte mat mens vi 4 andre bare tok drikke. Maten var ok, og tok litt tid før den kom.
Mye folk og tok litt tid med drinkene også.

Da vi skulle gå starter et veldig regnvær og Egon delte ut regnkappe i plast til alle som ville ha. opp for det, og vi var levende reklame for dem, men vant begge to på denne ekstra servicen.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Unnlis
Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Egon har en type mat jeg liker godt, og du får det samme uansett hvilken Egon man spiser på. Stedet har flott beliggenhet, det eneste jeg ikke liker er måten å bestille på - gå til kassen hver gang. Denne gangen fikk vi god service ved bordet

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, 613kjetila

Reisende som så på Egon Solsiden, så også på

Har du vært i Egon Solsiden? Del dine erfaringer!