Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Vår Frue Kirke på
Trondheim bytur
15 anmeldelser
Anmeldt 18. juli 2019

Ta gjerne en tur hit om du er i Trondheim. Ett meget vakkert alter tavle . Røde kors serverer kaffe her og du kan også ta ett parti sjakk og varme deg litt.Takk for at det finnes slike steder.

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, 812tommy
Anmeldt 14. juni 2019

Besøkte den erværdige kirken midt i sentrum. Var der for mange år siden , opptreden sammen med et mannskor . der var det en enorm akkustik

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, jmv920
Anmeldt 17. april 2019

Det er ikke en prangende kirke, men den har en veldig behagelig atmosfære som gir en ro som ikke er så lett å finne i alle kirker. Jeg tror det bl.a. har noe med faregevalget i form av en blågrå vegger. Jesus henger på korset i flere versjoner i kirken. Kirken hadde veldig mange forskjellige aktiviteter i påskeuken.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Vår Frues Kirke er en ca 800 år gammel steinkirke. Selve kirkerommet er enkelt, men den har et vakkert orgel og altertavlen i barokkstil fra 1744 er fantastisk. Bakerst i kirka har de en liten kafé som drives av mange frivillige gjennom Kirkens Bymisjon. De har åpent hver dag hele året.

Dato for opplevelse: desember 2018
2  Takk, kirstenjunin
Anmeldt 22. juni 2018

Åpen kirke hele døgnet for trengende og søkende. Verdig gammelt kirkerom som appellerer både til kunst- og religionsinteresse. Og til fred i sinnet!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, DagB45