Vår Norges tur

Morsomt og interessant sted for både store og små. Alle de forskjellige rommene forteller hver sin... les mer

Anmeldt 6 dager siden
AST81
Tønsberg, Norge
På ferietur med barna

Veldig flotte eksperimenter og hyggelig guider på senteret. Gøy og lærerikt, å prøve de ulike... les mer

Anmeldt 1. august 2020
Nicest123

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Trondheim bytur
14 anmeldelser
Alternativ Trondheim
53 anmeldelser
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Var fornøyd med senteret, her var mye spennende å gjøre. Her kan man bruke lang tid. Fin butikk med morsomme ting. Glade for at vi fikk med oss show med Forsker-Fredrik. Andreas Wahl har her fått en super arvtaker. Vi heier på Forsker-Fredrik

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, Trine1972
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

6åringen stor koste seg. Mye spennende og lærerikt å oppleve. Dette er en fin plass både fir barn og voksne. Historie og nytenkning på samme plass. Kommer garantert tilbake.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, trondag
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Her er det noe å lære for store og små. Fint at det er praktisk læring, se på, ta på, gjøre. Kan virke litt trangt hvis det er mange besøkende.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Åsa A
Anmeldt 31. juli 2018

Her er det mye å lære for både barn og voksne, når man kan leke seg gjennom fysiske lover. Virkelig en plass å ta med familien.

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, viktoriaoe
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

På vitensenteret kan du vandre rundt i timesvis og lære om kroppen, kjemi, elektrisitet og mye mer! Museet har også en fantstisk spennende butikk, samt et flott planetarium.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, 526kamilla_