Vår Norges tur

Morsomt og interessant sted for både store og små. Alle de forskjellige rommene forteller hver sin... les mer

Anmeldt 23. juli 2021
AST81
Tønsberg, Norge
På ferietur med barna

Veldig flotte eksperimenter og hyggelig guider på senteret. Gøy og lærerikt, å prøve de ulike... les mer

Anmeldt 1. august 2020
Nicest123
Fluberg, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Var fornøyd med senteret, her var mye spennende å gjøre. Her kan man bruke lang tid. Fin butikk med morsomme ting. Glade for at vi fikk med oss show med Forsker-Fredrik. Andreas Wahl har her fått en super arvtaker. Vi heier på Forsker-Fredrik😃

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, Trine1972
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

6åringen stor koste seg. Mye spennende og lærerikt å oppleve. Dette er en fin plass både fir barn og voksne. Historie og nytenkning på samme plass. Kommer garantert tilbake.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, trondag
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Her er det noe å lære for store og små. Fint at det er praktisk læring, se på, ta på, gjøre. Kan virke litt trangt hvis det er mange besøkende.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Åsa A
Anmeldt 31. juli 2018

Her er det mye å lære for både barn og voksne, når man kan leke seg gjennom fysiske lover. Virkelig en plass å ta med familien.

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, viktoriaoe
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

På vitensenteret kan du vandre rundt i timesvis og lære om kroppen, kjemi, elektrisitet og mye mer! Museet har også en fantstisk spennende butikk, samt et flott planetarium.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, 526kamilla_