Bør sees i Trondheim

Et sted med historie. Vi gikk rundt hele og så på utsikt og bygning. Anbefaler å bli med på guidet... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Eva C
Hyggelig omvisning

Anmeldt 23. juli 2020
annebergeb

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Alternativ Trondheim
53 anmeldelser
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Grei båttur utover .Mye historie rundt øya. Hadde lyst på guidet omvisning,men kun en tur i timen gjorde at vi ikke gadd å stå så lenge.
Dårlig tilbud på bespisning. På hjemturen sto vi med barna i over 1.5 time i kø for å komme tilbake. Kun 1 båt som kjørte folk tilbake. Uholdbart. Litt negativ opplevelse desverre.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 91knuta
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Tok en tur ut til Munkholmen i passe vær, fikk fin omvisning og varm kaffe og kanelboller i kafeen før vi dro tilbake. Fin opplevelse

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, annebergeb
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Vi tok båten ut til Munkholmen en varm sommerdag. En pris på 95,- t/r var billig syntes jeg. På Munkholmen var det heldigvis vind slik at det ikke ble for varmt. Flotte bademuligheter og artig å se hva øya inneholdt. Var innom kafeen og det ble en dyr opplevelse. 40,- kr for en kaffe var dyrt. Var ikke med på guidet tur så her gikk vi glipp av mye historie.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 277arnee
Anmeldt 6. november 2019

Tok båten fra Ravnkloa over til Munkholmen. Soling og bading med ungene. Husk å ta med mat selv, det er ikke mye å velge i for de med allergier på kafeen. Der har det blitt mindre utvalg med årene. Ei eske nøtter og en is var det vi måtte velge. Ellers er det fine forhold for avslapping på sommeren, wc forholdene kunne gjerne blitt oppgradert noen hakk, både i størrelse, antall og renhold.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Geir V
Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

Vi har vært flere turer i Trondheim og endelig fikk vi tatt turen ut til Munkholmen. Vel verdt turen selv om vi var der sent på året.
Spander på dere guidet omvisning. Mye spennende historie. Dette må være en perle på varme sommerdager.

Dato for opplevelse: september 2019
2  Takk, christiankarsthodne