Fantastisk byggverk.

Flott anlegg. Godt ivaretatt og vedlikeholdt. Synd at flere av de tyske kanonen fra WW2 var... les mer

Anmeldt 15. august 2021
Ole_J2101
Løten, Norge
Bør sees i Trondheim

Et sted med historie. Vi gikk rundt hele og så på utsikt og bygning. Anbefaler å bli med på guidet... les mer

Anmeldt 20. juli 2021
Eva C

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Alternativ Trondheim
61 anmeldelser
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Vi var på Munkholmen. Båtturen over var behagelig, og ikke værst pris, 100kr for tur-retur.
Var fantastisk vær, og mange fine steder du kan sitte og slappe av.
Vi var med på omvisning i klosteret noe som var svært interessant, med dyktig guide, 55kr for voksen.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 629maritj
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Et flott sted både historisk og naturmessig. Må ta båt fra Ravnkloa og koster 95 kr. T/R. Mulighet for å kjøpe mye fint håndverk av lokale kunstnere. Kiosk og toaletter på stedet.

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, Ann_ChristinP_13
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Grei båttur utover .Mye historie rundt øya. Hadde lyst på guidet omvisning,men kun en tur i timen gjorde at vi ikke gadd å stå så lenge.
Dårlig tilbud på bespisning. På hjemturen sto vi med barna i over 1.5 time i kø for å komme tilbake. Kun 1 båt som kjørte folk tilbake. Uholdbart. Litt negativ opplevelse desverre.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 91knuta
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Tok en tur ut til Munkholmen i passe vær, fikk fin omvisning og varm kaffe og kanelboller i kafeen før vi dro tilbake. Fin opplevelse

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, annebergeb
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Vi tok båten ut til Munkholmen en varm sommerdag. En pris på 95,- t/r var billig syntes jeg. På Munkholmen var det heldigvis vind slik at det ikke ble for varmt. Flotte bademuligheter og artig å se hva øya inneholdt. Var innom kafeen og det ble en dyr opplevelse. 40,- kr for en kaffe var dyrt. Var ikke med på guidet tur så her gikk vi glipp av mye historie.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 277arnee