Bør sees i Trondheim

Anmeldt 20. juli 2021
Eva C
Koselig tur

Jeg visste holmen var liten, men at den var så liten hadde jeg ikke trodd :) Vi bestilte ikke... les mer

Anmeldt 29. juli 2021
HegeNilsen
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Alternativ Trondheim
61 anmeldelser
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Jeg visste holmen var liten, men at den var så liten hadde jeg ikke trodd :)

Vi bestilte ikke billetter til omvisningen, men hadde vi gjort det hadde vi nok mer ut av turen. Men veldig koselig galleri, og plassen ellers var veldig fin.

Flere steder å bade om man ønsker. Og det var 10 stolper på øya for Stolpejakteren :)

Holdt med 1 time på øya for vår del.

Fant hverken øl eller munker

Takk, HegeNilsen
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Kusina og jeg betalte 100 kroner hver for en tur/retur reise med båt over til Munkholmen. Sammen med oss var det vanvittig mange andre mennesker også. Ingen opprettholdelse av 1 meter avstand, ingen håndsprit, ca. 90 personer ble shufflet inn på båten tett i tett. Noen hadde på anbefalt munnbind, andre hadde ikke det. Ombord på øya var det veldig folksomt. Vi droppa derfor omvisningen og solte oss på gresset istedenfor. På returreisen var det akkurat samme opplegg med folk tett i tett og null 1 meter eller håndsprit. Helt katastrofe med tanke på at vi fortsatt er midt i en pandemi!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Ailiskh
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Et sted med historie. Vi gikk rundt hele og så på utsikt og bygning. Anbefaler å bli med på guidet omvisning. Kr 55,- Da sitter dere først og hører på guiden forteller om Munkholmen sin historie. Det er interessant. Etterpå går dere rundt selv i bygget, og guiden er tilgjengelig for spørsmål.

Takk, Eva C
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Båtturen over var fin, men elendig plass å spise! Dårlig service og alt for dyr mat ift. Kvaliteten. Smakte ekkelt!!! Guiden var ok.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, U2141IAmariaf
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Kjære Trondheim kommune ta tak i dette!! En perle med hyggelige og super service på båten tur retur ble tilbudet på Munkholmen en svært dårlig opplevelse - tomt for alt! Og flere var forberedt på å spise lunsj - det ble potetgull i beste fall! Lite hyggelig toalett fasiliteter med dårlig renhold. Trist i det flotte været

Takk, tonea710