Veldig bra badeland!

Måtte en kort tur innom her for å bade litt i sklier og sånn. Gode faciliteter, varierte... les mer

Anmeldt 25. juli 2021
RouleurKJH
Sandnes, Norge
Vår Norges tur

Veldig fint sted for å ha det gøy. Forskjellige områder for enhver familie. Sklier, basseng for... les mer

Anmeldt 23. juli 2021
AST81
Tønsberg, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Trondheim bytur
15 anmeldelser
Alternativ Trondheim
53 anmeldelser
Anmeldt 17. juli 2020

Godt badeland med variert innhold. God mat. Konge for hele familien. 190 kr for voksen inngang. Husk badeboksa

Takk, mrklingsheim
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Var der med familien, nesten en times lang kø for å komme inn. Har aldri sett så mange folk der på en gang. Kø utenfor hele dagen og ingen grense for hvor mange som slapp inn.
Maxantall i basseng var det ingen som brydde seg om og ingen som passet på. Skulle spise; felles kø for de som badet og andre med sko som ikke badet; skikkelig ekkelt å stå på det grovskitne gulvet i badedrakt og bare føtter!
Veldig fulle og skitne garderober, gulvet var dekket av hår og lo i dusjen, altfor sjeldent renhold der.
Unge personer som jobbet og sto på av de ansatte, men med ingen restriksjoner av ledelsen der de tydeligvis skulle ha inn flest mulig mennesker og tjene mest mulig, gjorde situasjonen umulig for de ansatte å følge opp i. Strykkarakter til Pirbadet, synd at det er slik turister og andre skal oppleve det vanligvis flotte badeanlegget!

Takk, 601ingert
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Lang kø for å komme in. Selvom vi hadde kjøpt billetter på app. Det vi sto i kø over 40min.Når vi var inne så var det masse folk som var inne. Ingen 1meter avstand verken i køen på sklier, restaurant, i basseng og garderobe. Maten inne er for kjipe.

Takk, _D4334BS
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Min familie reagerte på renholdet i herregarderoben, særlig med tanke på at det i disse dager er ekstra fokus på renhold. Det var youghurtsøl på gulvet, samt søppel både i garderobe og kaféområdet. Systemet med at man må ha en 10 krone mynt for å bruke garderobeskapene er veldig upraktisk. Dette burde i det minste vært opplyst om før man går inn i garderoben. Det virket ikke som det var restriksjoner på hvor mange mennesker som ble sluppet inn i disse koronatider. Her burde badevaktene ha styrt køene til sklier og stupebrett.

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, Hellebor
Anmeldt 24. mars 2019

Vi hadde noen veldig kjekke timer her en søndags ettermiddag. Barna storkoset seg. Fine fasaliteter og rent og pent. Fin måte å tilbrige dagen om været ute er dårlig.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, Siv O