Veldig bra badeland!

Måtte en kort tur innom her for å bade litt i sklier og sånn. Gode faciliteter, varierte... les mer

Anmeldt 25. juli 2021
RouleurKJH
Sandnes, Norge
Vår Norges tur

Veldig fint sted for å ha det gøy. Forskjellige områder for enhver familie. Sklier, basseng for... les mer

Anmeldt 23. juli 2021
AST81
Tønsberg, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Trondheim bytur
16 anmeldelser
Alternativ Trondheim
53 anmeldelser
Anmeldt 1. august 2020

Ungene på 9 og 10 storkoste seg i badeanlegget. God variasjon i aktivitetene. Utebassenget var helt topp, men skulle hatt større kapasitet. Det ble fort fullt med restriksjoner på 10 stk om gangen. Litt mye folk i badeanlegget, så det var vrient å holde 1 meters avstand hele tiden. Vi hadde kjøpt billetter på forhånd, så det var ingen kø. Kommer nok igjen en annen gang også.

Takk, Nicest123
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Bra badeland! Hver gang vi er i Trondheim er dette barnas mål med turen. Mange og varierte aktiviteter. Vannsklia og stupetårnet er våre favoritter nå, men bølgebasseng, boblebad på terrassen og spa avdeling er helt rett. Matservering er Ok.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, HCMy
Anmeldt 17. juli 2020

Godt badeland med variert innhold. God mat. Konge for hele familien. 190 kr for voksen inngang. Husk badeboksa

Takk, mrklingsheim
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Var der med familien, nesten en times lang kø for å komme inn. Har aldri sett så mange folk der på en gang. Kø utenfor hele dagen og ingen grense for hvor mange som slapp inn.
Maxantall i basseng var det ingen som brydde seg om og ingen som passet på. Skulle spise; felles kø for de som badet og andre med sko som ikke badet; skikkelig ekkelt å stå på det grovskitne gulvet i badedrakt og bare føtter!
Veldig fulle og skitne garderober, gulvet var dekket av hår og lo i dusjen, altfor sjeldent renhold der.
Unge personer som jobbet og sto på av de ansatte, men med ingen restriksjoner av ledelsen der de tydeligvis skulle ha inn flest mulig mennesker og tjene mest mulig, gjorde situasjonen umulig for de ansatte å følge opp i. Strykkarakter til Pirbadet, synd at det er slik turister og andre skal oppleve det vanligvis flotte badeanlegget!

Takk, 601ingert
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Lang kø for å komme in. Selvom vi hadde kjøpt billetter på app. Det vi sto i kø over 40min.Når vi var inne så var det masse folk som var inne. Ingen 1meter avstand verken i køen på sklier, restaurant, i basseng og garderobe. Maten inne er for kjipe.

Takk, _D4334BS