Supert!

Finns noe for alle på pirbadet. Helt topp, vi var der med en på 10 og en på 8 ! Rekommenderas hvis... les mer

Anmeldt 8. august 2023
522pernillac
Oslo, Norge
Jeg elsker dette badelandet

Jeg er her hver uke både med venner i helgene og på svømmetrening alene. Jeg er fra Trondheim og... les mer

Anmeldt 10. mars 2023
655jespers
Trondheim, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
fra kr 653,74
fra kr 710,00
fra kr 1 990,00
Slegding og trikketur
13 anmeldelser
fra kr 990,00
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fint og nytt, rent og pent. Var der midt i juli, heldigvis ikke overfylt. Men tipset er å komme tidlig. Når vi dro kl 14 var det lang kø for å komme inn. Mange ulike basseng, to sklier, bølgebasseng og stupebrett på både 3, 5, 7,5 og 10 meter som er åpent et kvarter hver time.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, metannika
Anmeldt 15. oktober 2020

Stort med fin utsikt

Dessverre er det veldig DDR-aktig med all denne fantasiløse betongen

Spiseområdet er veldig enkelt

Nokså dyrt (og hvorfor kan man ikke betale per time istedenfor en hel dag - burde være ganske enkelt med inn- og utstempling)

Andre ting man også kunne ønsket seg

Oppsummert: Laget for barn

Dato for opplevelse: januar 2020
1  Takk, hanshansa
Anmeldt 29. september 2020

Perfekt aktivitet på regnfulle dager. Barna storkoste seg med varierte bassengområder, sklier og lek. Også fint for de voksne å ha mulighet til svømmetrening. Oversiktlig, rent og pent.

Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, KalEl2005
Anmeldt 1. august 2020

Ungene på 9 og 10 storkoste seg i badeanlegget. God variasjon i aktivitetene. Utebassenget var helt topp, men skulle hatt større kapasitet. Det ble fort fullt med restriksjoner på 10 stk om gangen. Litt mye folk i badeanlegget, så det var vrient å holde 1 meters avstand hele tiden. Vi hadde kjøpt billetter på forhånd, så det var ingen kø. Kommer nok igjen en annen gang også.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Nicest123
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Bra badeland! Hver gang vi er i Trondheim er dette barnas mål med turen. Mange og varierte aktiviteter. Vannsklia og stupetårnet er våre favoritter nå, men bølgebasseng, boblebad på terrassen og spa avdeling er helt rett. Matservering er Ok.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, HCMy