Roar Å
kr 1 933
  • Radissonhotels.com
Se flere hoteller i Trondheim
Anmeldt 10. november 2018

Anbefaler ikke dette hotellet. Hotellet ligger rett ved jernbanestasjonen, som kunne føre til litt støy. På nettsiden deres annonserer de med utsikt, men hvis man regner å se over gaten og i bygget på siden av utsikt så kan man kanskje la den passere. Rommene var helt ok, men dårlig belyst, samt at det ene nattbordlyset ikke fungerte. Vi måtte også betale for parkering. Toppen av kransekaken var resepsjonisten som var lite behjelpelig, frekk og hadde null forståelse. Sjelden vi opplevde så dårlig kundeservice. Første og siste gang vi booker dette hotellet.

• Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Andreas A
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Litt problem med innsjekking. Hadde forhåndsbetalt å trodde detvar nok å vise leg. Men han måtte ta kopi av sertefikat og bankkort i et annet rom(noe jeg ikke liker) før han var fornøyd. Frokosten blir hengt utafor døra kl 6.30. Greit nok. Senere går jeg å skal kjøpe en øl å kaffe. Har med kontanter men det tar han ikke. Spør om han kan skrive det på rommet, men det kan han heller ikke gjøre. Lite løsningsvennelig. Rommet var enkelt rent og helt ok. Er spent på frokostposen i morgen. Håper det er mulighet for kaffe da.

Takk, gurihanssenw
Marie H, Manager på P-Hotels Brattora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Vi er glad for å høre at dere har hatt ett bra opphold her hos oss! Vi tar kopi av legitimasjon og bankkort ved innsjekk for å unngå at det kan forekomme svindel ved hotellet. Vi beklager så mye for at du følte ubehag ved at resepsjonisten tok kopi på kontoret, vi har vår kopimaskin stående der.
Velkommen tilbake en annen gang :)
Mvh P-Hotels Brattøra

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Bor her denne uken, rimelig rom, fin standard, rent og pent. Minuset her er betaling for parkering og dårlig frokost. Frokosten kunne de gjort noe mer ut av med bla kaffe inkl. Nærhet til tog og sentrum trekker opp.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, gaute_2017

Velkommen tilbake en annen gang :)
Mvh P-Hotels Brattøra

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde her med familien for å besøke familie. Hadde fokus på å sove bra. Visste at angående mat måtte vi gå andre steder. Vi kom med toget og hotellet ligger ved togstasjonen, noe som kunne vært en utfordring mht støy. Det var det ikke. Vi fikk rom mot byen, sengene var kjempegode og vi hadde det vi trengte på rommet, utenom hårføner. Kan absolutt anbefales dersom en bare tenker på sovekomforten. +Flott utsikt på takterrassen. 👍

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, LEKVENIANER-66
Anmeldt 20. september 2018

Nærhet til togstasjonen og rene rom er positivt.
Hotelregler med forbud mot besøk på rommet er nokså spesielt. Frokost de sier de har er to brødkiver med ost og skinke, slått sammen som en olapakke med svak saft til. Maten ble levert i en pose på døra en gang i løpet av morgenkvisten - dvs. mange timer i romtemperatur. Kaffe og te var ikke inkludert men det kunne man kjøpe i resepsjonen til 15 kr. for en liten kopp..... Ikke et sted jeg kommer til å velge igjen,.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 255bodil