Etrip
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Samme frokostpakken hver dag. appelsinsaft, to skiver med skinke, agurk, salat, skinke og ost.På de fire dagene vi har vært her, har ingen vasket rommet eller skiftet på senga. Det positive er beliggenheten, kort gangavstand til torget.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Julie L
Marie H, Manager på P-Hotels Brattora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Hei og tusen takk for din tilbakemelding.
Så bra å høre at dere var fornøyd med lokalisasjonen på hotelet!
P-Hotels kjedens konsept er en frokostpakke på døren. Dette står beskrevet under informasjon på bookingnettsidene, vi beklager så mye hvis dere ikke var fornøyd med dette.
Velkommen tilbake hos oss en annen gang :)

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Bråkete og skittent hotell. Sengene var ok. Mangler pedalbøtte på badet. Hotellet skryter av gratis frokost, så vi gledet oss til det. Men det som hotellet kaller frokost er en matpakke med 2 tynne brødskiver der ene brødskiven har bitte litt smør og en skive hvitost og et lie salatblad, så la de brødskivene sammen og hang dette i en pose sammen med en liten flaske utvannet smakløs lunken saft på døren på hotellrommet.
Kommer aldri til å bestille dette hotellet igjen . Anbefales ikke, styr unna.

Mvh Skuffet gjest.

Takk, Road777604

Hei og tusen takk for din tilbakemelding.
Velkommen tilbake hos oss en annen gang :)

Anmeldt 25. november 2018

Får hva man betaler for. En seng, bad og tv. Trengte ikke noe mer denne gangen. Hyggelig mottakelse, rent og vedlikeholdt. At frokosten er en blings på dørhåndtaket burde ikke overraske noen da dette er opplyst om ved bestilling. Eneste minus er parkeringsplasser. Var fullt i nærmeste P-hus, så det ble litt plunder

Takk, kremly
Marie H, Manager på P-Hotels Brattora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Vi er glad for å høre at dere har hatt ett bra opphold her hos oss!
Velkommen tilbake en annen gang :)

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Trodde det var enkelt å få tak i hotellrom 2 dager før men dette var eneste ledig mandag-tirsdag. Grei overnatting men elendige muligheter for parkering, elendig frokost uten kaffe som ble hengt i plastikkpose på døra. Hadde vindu mot jernbanen og pga støy kunne vi ikke åpne for å få luft. Anbefales kun hvis du ikke får tak i noe annet og har veldig lavt budsjett.

Takk, Rory20041967
Anmeldt 10. november 2018

Anbefaler ikke dette hotellet. Hotellet ligger rett ved jernbanestasjonen, som kunne føre til litt støy. På nettsiden deres annonserer de med utsikt, men hvis man regner å se over gaten og i bygget på siden av utsikt så kan man kanskje la den passere. Rommene var helt ok, men dårlig belyst, samt at det ene nattbordlyset ikke fungerte. Vi måtte også betale for parkering. Toppen av kransekaken var resepsjonisten som var lite behjelpelig, frekk og hadde null forståelse. Sjelden vi opplevde så dårlig kundeservice. Første og siste gang vi booker dette hotellet.

• Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Andreas A