Trip.com
CheapTicketsUSD 125
Anmeldt 18. juli 2020

Rommene er rimelige og hotellet ligger relativt sentralt til i Trondheim. Jeg på rim 281 wom er vendt mot jernbanesporene hvor det var stor aktivitet med sporskift og togtrafikk. Dette plaget meg ikke fordi rommet var godt isolert.
TV-en på rommet hadde dårlige signaler og kunne derfor ikke brukes. En ganske irriterende detalj som burde være unødvendig og som er lett å fikse.
Ellers var det litt brysomt med parkering. Hotellet disponerer noen plasser som man kan leie, men disse var ikke ledige. Parkeringshuset ved jernbanen var fullt døgnet rundt, så jeg måtte bruke et parkeringshus en kilometer unna. Ikke optimalt.

2  Takk, Lars Vagle S
Anmeldt 18. juli 2020

Bestilte rom for en natt, da vi ikke fant andre alternativer. Sparsommelig innredet hotell, med minimum av møbler på rommet (gjenbruk av ikeamøbler fra tidlig 2010-tall?). Gulvet var så skittent og klissete at vi måtte beholde skoene på. Flekker på sengerammen, men rene sengeklær og helt ok komfort. Baderommet var lite, men rent. Rommene er på bakkeplan med utsikt rett ut i en industrigate, mye støy. + for bordtennisbord. Alt i alt, du får en seng å sove i og mulighet for dusj.

Takk, 695marteh
Anmeldt 2. april 2020

Ringte for å spørre om ledig rom, men ble utspurt om alle mulige spørsmål før jeg fikk booke. Rakk ikke å svare på et spørsmål før det haglet et nytt spørsmål. Mannen jeg snakket med avsluttet med "dette blir for vinglete, du er ikke velkommen her".
Skjønner ikke hva jeg nettopp har opplevd..

Dato for oppholdet: april 2020
1  Takk, 277theresej
Anmeldt 16. januar 2020

Det eneste positive å si om dette stedet er at det er sentralt. Det er rimelig, men er vel det kjipeste rommet jeg har hatt i Norge. Bestilte rom på nett og jeg skulle ha utsikt. Jeg fikk vindu mot en parkeringsplass og jernbane.. Ligg unna!!!

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, Olav D
Anmeldt 24. november 2019 via mobile enheter

Sjekket inn og fikk ett rom der det kun var en leselampe, lys i taket virket ikke. Gav beskjed og fikk tilbud om et rom mot jernbanen som jeg takket nei til, foretrekker mindre lys en rabalder derfra. Trodde de ville bytte lyspære dagen etter, så heldig var jeg ikke.
Og den svært omtalte frokosten var ett sørgelig syn, fikk frokost bare 1 av de 2 morgenene jeg var der. Sikkert like greit, De kunne like godt latt være og slått av en 5kr på rommet.
Til en pris av 1169,- for natta burde det vært bedre.
Forstår godt at Big Bite ved togstasjon får mange frokost kunder.
Noe skittent bad,rommet var greit.
Kommer ikke til å bo her neste gang.

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, LauritsM