Agoda.com
Anmeldt 9. juli 2021

Dette er kanskje en av de dølleste hotellene jeg har bodd på. Jeg tilbrakte to netter her og det var nok for og si det sånn. Det var skittent noen steder, det var hull i bordet på rommet, badet luktet veldig rart, det lå masse rusk under sengene, skitne gardiner, de vasket ikke eller ryddet Hotellrommene, ikke inkludert frokost, skittent i resepsjonen. De eneste positive tingene med dette hotellet er at det er veldig sentralt og det var gode senger ellers lav standard. Kommer ikke tilbake på dette hotellet.

Takk, 36mathiasw
Anmeldt 15. august 2020

Valgte hotellet pga. nærhet til busstasjon og hurtigbåtkai pga. sen ankomst og tidlig avgang. Hyggelig og rask innsjekking, rene og greie rom, og akkruat det man trengte for å få kvelden, natten og morgenen til å gå i hop på en god måte. Hadde rom ut mot jernbanelinjen, men det plaget på ingen måte. Hyggelig takterasse, til tross for regn. Absolutt et greit sted for denne type overnatting.

1  Takk, 339birgitn
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

4 personer, 2 rom. Rent og hyggelig personale. Gode senger og romslig areal på både rom og bad. Utrolig bra støydemping ut mot toglinje og bra ventilasjon. Litt lite lys på rommet. Fungerte helt greit å bo uten frokost. Hotellet tilbydd kaffe og croissant/yoghurt men vi gikk heller ut på frokost. Hyggelig og hjelpsom personale.

1  Takk, annebergeb
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Positivt overrasket. Bodde ei natt på Royal garden, men på grunn av overbookede hoteller var p-hotell eneste mulighet for 1 natt til i Trondheim. Var med en vis skepsis vi sjekket inn, men ble positivt overrasket da vi sjekka inn. Rent rom og hyggelig betjening. Ser på tidligere anmeldelser folk klager på beliggenhet og togstøy, selv merket vi ingenting til dette. Og for 700 kr natta godtar du gjerne ett tog eller 2. Her er ingen resturant eller minibar, men 2 min spasertur unna finner man restauranter og barer.

1  Takk, GeirMP
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom dit på ettermiddagen på en søndag, de hadde bare 10 parkering plasser så det var ikke ledig. Fikk beskjed om å sjekke på morgen dagen etter, må betale rundt 130 kr for 3 timer utfor hotellet, da var det enda ikke ledig. Måtte kjøre ett stykke borti gata å parkere på taket på togstasjon. Litt stress det... de burde hatt flere parkering muligheter, det kostet også 250 døgnet. Froksten kostet 70 kr, tok ikke det fordi det var ikke verdt det. Mye bråk fra togbanan seint på kvelden å det startet igjen i 7 tiden på morgen, hele rommet ristet så om du er følsom for lyder ikke velg dette om du vil sove bra. Ellers var rommet greit enkel standar, kaldt gulv på badet... nært til sentrum var ett pluss. Hotellet har også en fin takterrasse

Takk, 70maij