“Rikholdig meny. Høflig kelner. Krostemning.”

Asiatisk Restaurant Phu Yen
Vurdert som nr. 63 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Kinesisk, Thai, Vietnamesisk
Beskrivelse: Velkommen til en minnesverdig smaksopplevelse fra asiatisk kjøkken.
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Jeg fikk en overraskende stor porsjon havets delikatesser. Mye god mat for pengene. Svært servicevennlig og effektiv kokk/kelner. Kroaktig stemning i et lite gammelt lokale. Rolig atmosfære. Kommer igjen.

1  Takk, Dreamer20946741419

Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Nydelig god mat til en rimelig penge, og fantastisk god service. Her må man bare ta et måltid når man er i Trondheim
Anbefales

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, grete2015
Anmeldt 14. mars 2021

Phu yen er en perle blant Trondheims restauranter. Jeg har vært kunde på Phu Yen fra mine første studiepoeng, gjennom eksamener og første lønningsdag. Phu yen er plassen du drar når du ikke vil bli skuffet. Der vil den alltid smilende Thanh overrekke deg retter laget med en tilsynelatende endeløs kjærlighet fra kjøkkenet.

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, OlekUrke
Anmeldt 29. januar 2021

Har vært fast kunde der i mange år fordi de har fantastisk god mat og store porsjoner til en fornuftig pris. Hyggelig betjening og nå har de også øl og vin.
Anbefaler virkelig denne restauranten.

Dato for besøk: januar 2021
2  Takk, Odyssey52723
Anmeldt 7. desember 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, veldig god service, koselig og rent lokale. 10/10 :) Vil definitivt spise her igjen! :)

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, Torunnv

Reisende som så på Asiatisk Restaurant Phu Yen, så også på

Har du vært i Asiatisk Restaurant Phu Yen? Del dine erfaringer!