“Veldig bra café ”

Jordbærpikene Torget
Vurdert som nr. 110 av 286 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Bespisning, Internasjonalt
Anmeldt 15. september 2017 via mobile enheter

Kjempe bra café, med godt utvalg av sunne lunsj retter og andre retter. Vært innom her flere ganger og er bestandig fornøyd. Min favoritt er Cæsarsalat og Clubsandwich, det er store porsjoner så man går ikke derifra sulten, derav syns jeg prisene er OK. Koselig lokaler og hyggelig betjening. Kommer definitivt innom flere ganger

Takk, Catskoga

Anmeldt 7. mai 2017 via mobile enheter

Greit sted å spise en enkel lunsj for barn og voksne. Mat ok - uten større raffinement. Men vi ble mette

Takk, vesle-Mons
Anmeldt 17. april 2017

Var her og spiste pasta carbonara. Ikke å anbefale. Maten var på grensen til kald, og servicen gjennomsnittlig.

Takk, Willy W
Anmeldt 11. april 2017 via mobile enheter

Spiste lunch her tre ganger på en uke. Maten var god, og betjeningen hyggelig.
Lokalene var litt fulle, og trange.

Takk, JacobRoald
Anmeldt 1. april 2017

Utrolig hyggelig og serviceinnstilt personell. Ble tatt godt i mot og følte en salgs indre ro når man kom inn døra. Atmosfæren var veldig behagelig. Maten og kaffeen smakte fantastisk. Anbefales på det sterkeste.

Takk, paulinefiskaa
Svar fra ledelsen:Besvart 18. april 2017

Hei, og takk for din anmeldelse. Vi setter pris på deg som vår gjest og er glad for at du hadde en fin besøksopplevelse. Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake!

Reisende som så på Jordbærpikene Torget, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Jordbærpikene Torget? Del dine erfaringer!