“Fin plass og god mat:)”
Anmeldelse av Jordbærpikene Torget

Jordbærpikene Torget
Vurdert som nr. 148 av 282 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Bespisning, Internasjonalt
Anmeldt 8 oktober 2017 via mobile enheter

God mat! Har vært her flere ganger, og har aldri vært misfornøyd med noe. Kan virke litt bortgjemt for noen hvis man er inne på Trondheim Torg og skal hit. Flinke ansatte og godt utvalg av mat. Her er det noe for aller fleste:)

Takk, Mathildeeb

Anmeldt 15 september 2017 via mobile enheter

Kjempe bra café, med godt utvalg av sunne lunsj retter og andre retter. Vært innom her flere ganger og er bestandig fornøyd. Min favoritt er Cæsarsalat og Clubsandwich, det er store porsjoner så man går ikke derifra sulten, derav syns jeg prisene er OK. Koselig lokaler og hyggelig betjening. Kommer definitivt innom flere ganger

Takk, Catskoga
Anmeldt 7 mai 2017 via mobile enheter

Greit sted å spise en enkel lunsj for barn og voksne. Mat ok - uten større raffinement. Men vi ble mette

Takk, vesle-Mons
Anmeldt 17 april 2017

Var her og spiste pasta carbonara. Ikke å anbefale. Maten var på grensen til kald, og servicen gjennomsnittlig.

Takk, Willy W
Anmeldt 11 april 2017 via mobile enheter

Spiste lunch her tre ganger på en uke. Maten var god, og betjeningen hyggelig.
Lokalene var litt fulle, og trange.

Takk, JacobRoald

Reisende som så på Jordbærpikene Torget, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim
Trondheim, Sør-Trøndelag

Har du vært i Jordbærpikene Torget? Del dine erfaringer!