“God mat!”

Tregården Restaurant og Selskapslokaler
Kjøkken: Pizza, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Tregården Restaurant og Selskapslokaler er en spennende restaurant beliggende på idylliske Persaunet Leir i Trondheim. I tillegg til restauranten har vi flotte selskapslokaler som passer for enhver anledning, blant annet to Chambre som rommer inntil 20 personer hver, og et stort lokale for opptil 80 personer. Tregården byr også på en stor og barnevennlig uteservering. Eget lekerom til barna i restauranten. Hos oss kan du spise i restauranten og nyte mat fra vår á la carte meny, enten du vil skjemme deg bort litt i hverdagen eller feire en spesiell anledning. Vi har egen gjesteparkering. Alle rettigheter.
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Spiste beste fish & chips jeg har smakt, de andre var og fornøyd, med romslige kjøttretter. Flinke folk.

Takk, 279kristinn

Anmeldt 11. desember 2018

Privat juleselskap. Et koselig lokale med lekker servering. I anledningen ble det servert julematbuffet. Det var et utvalg med gode pålegg som for eksempel laks i ulike varianter. Smøret manglet kniv så der ble det kork frem til jeg ofret min bordkniv og dermed måtte hente en ny til meg selv. Jeg hadde også større forventninger til varmmaten. Ribba var tørr og det var ikke all verden med tilbehør å velge i. Jeg synes for eksempel julebuffeten på Elgsethytta hadde både rikere utvalg og bedre kvalitet på maten.

1  Takk, andersk484
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Litt spent hvordan det var blitt etter oppussing. HELT fantastisk Flott service, nyyyydellig mat. Blitt utrolig fint etter oppussing. Masse mat for pengene Anbefales

1  Takk, 211evab
Anmeldt 6. oktober 2018

I en gammel militærleir ligger Tregården Rotisserie, nå med nye eiere. Jeg likte forrige versjon av stedet også, men etter to besøk i det nye er jeg helt frelst. Har fått aldeles nydelig mat (bl.a. lekreste fiskesuppa jeg har spist på lenge). Er du skikkelig kjøttsulten, kan du f.eks. gå for grillplanken, eller kanskje dagens fra tavlemenyen. Her er også deilig hage til sommerbruk, og omgivelsene er fine
Persaunet er litt utenfor sentrum, og det er sikkert ikke enkelt å drive restaurant her - og i konkurranse med Kvilhaugen, som er godt innarbeidet. Men en kort tur med 22-bussen er stedet vel verd, både for maten, den hyggelige stabel og den avslappete atmosfæren.

1  Takk, Ellen A
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig trivelige folk som jobber på dette stedet. Kommer gjerne tilbake igjen for dette var veldig bra.

Takk, vjthedj

Reisende som så på Tregården Restaurant og Selskapslokaler, så også på