“Så smakfullt kan det gjøres”

San Sebastian Tapas & Vinbar Torget
Vurdert som nr. 61 av 331 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservater
Beskrivelse: Uforglemmelige opplevelser med unik atmosfære og smakfull mat hos San Sebastian Tapas & Vinbar på Torget i Trondheim. Du kan også bestille herlig catering til ditt selskap fra websiden sansebastian.catering
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Biff og cheddar på surdeigsbrød. Nam - Nam.
Smaker helt topp.
Veldig hyggelig servitør og så sentral beliggenhet.
Moderne hvor man kan bestille mat/drikke direkte fra telefonen. (valgte den hyggelige servitøren)
Stedet har steget i kvalitet.

Dato for besøk: september 2019
Takk, RuneLie

Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

God mat, hyggelig betjening.. fin utsikt.. pent vær og en super kjæreste å nyte det med...trenger man noe mer...??

Frank og Siw

Dato for besøk: august 2019
Takk, Lufall
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Utrolig god mat, service. Jeg ble veldig fornøyd. Jeg skulle anbefale den og skal kom tilbake selvfølgelig!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, B3446OJcarlosg
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Det er noen få restaurantopplevelser man utelukkende husker fordi de var dårlige, og for min del var dette et slikt. Hvor starter man? Vi bestemte oss for tapas, og sangria som naturlig tilbehør. Ca 500 kr for 75cl, litt dyrt- men la gå tenkte vi. Skuffelsen var stor da servitrisen kom med en ferdig blanda flaske sangria fra vinmonopolet, og hun så nok skuffelsen i øynene våre, for etter litt diskusjon i baren kom de frem til at her manglet både frukt og litt is. Så til maten. Alle tre valgte å gå for tapasplanken som lover litt av hvert. For å ta det som var ålreit først: baconsurret dadler svarte til forventningene, det samme gjorde brødet. Da var det verre med de saltbakte potetene som helt manglet salt, og fremstod som vanlige kokte poteter. Scampiene, som var frityrstekt med en form for deig bidro heller ikke positivt. Det samme gjaldt aiolien som umulig kunne være laget på restaurantens kjøkken. Alt i alt en skuffende tapasplanke, servert med en overpriset flaske-sangria servert av ansatte som åpenbart manglet opplæring. Hvis dette stedet skal fortsette som et vellykket tapasstedet bør det noen endringer til. Vi sparer iallefall våre 1500kr til et annet sted neste gang.

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, Henrik L
Anmeldt 2. mai 2018

Mandag gikk vi ut sammen med venner for å kose oss med god mat og god drikke trodde vi... Valget falt på San Sebastian. Det angrer vi på i dag. To av oss bestilte biff, og de var helt greie. Men ikke spurte de om hvordan vi ville ha biffen, og ikke var den sterk heller som det sto i menyen. De tre andre stakkars, bestilte kremet blåskjell. De var ikke kremet, og de var ikke renset for småskjell - rett og slett uapetittelig. I tillegg var det en svampede "dings" på toppen av porsjonen til den ene. Det ble klaget, og en ble tatt med ut. Etter lang tid kom servitøren tilbake og sa de ikke hadde identifisert hva dette var, men at det hadde kommet med skjellene og var fra sjøen... Det hadde vi funnet ut selv også da... Så kom maten tilbake - og da forventer man faktisk ny mat, men neida den samme kom tilbake, minus "sjøpølsa", og kald var den også. Helt elendig service. I tillegg ble det faktisk ikke ryddet av bordet vårt heller mens vi satt der. Og det var ikke travelt i restauranten for å si det slik. Kommer nok ikke tilbake hit nei med mindre det skjer store endringer. Bedre service på Egon dersom man ikke har noe mot å bestille i kassen.....

Dato for besøk: april 2018
Takk, 832gunhilda

Reisende som så på San Sebastian Tapas & Vinbar Torget, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i San Sebastian Tapas & Vinbar Torget? Del dine erfaringer!