“Sandwichene et nydelige, anbefales”

San Sebastian Tapas & Vinbar Torget
Vurdert som nr. 45 av 284 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Uforglemmelige opplevelser med unik atmosfære og smakfull mat hos San Sebastian Tapas & Vinbar på Torget i Trondheim. Du kan også bestille herlig catering til ditt selskap fra websiden sansebastian.catering
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Sandwichene et nydelige, anbefales på det sterkeste! Servicen er bra, og det er veldig hyggelig å sitte på SAN Sebastian da det ligger rett ved torget

2  Takk, emmanjacobsen

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

God mat, god stemning og hyggelig personal. Me åt tapastallerk med mellom anna mørt og godt kjøtt. Supert med bestilling på mobil

Takk, gunn2ve_
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Enestående service. Langt over hva vi hadde forventet! Tusen takk!
Maten måtte vi ta med som. Take Away - helt nydelige smaker og utseende, varm deilig mat.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, A9167EBmichellej
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

God mat og fantastisk drikke i dag!! Hadde grillplanken og vi alle tre koste oss med maten. Den ene rødvinen var sånn at den bare smeltet i munnen.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, th0reg
Anmeldt 22. mai 2020 via mobile enheter

Veldig god tapas, spesielt potetene, tapasburgeren og kjøttbollene. Veldig hyggelig betjening. Gode retter også på lunsjmeny.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Z5188BNjennyw

Reisende som så på San Sebastian Tapas & Vinbar Torget, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i San Sebastian Tapas & Vinbar Torget? Del dine erfaringer!