“God tapas og rask servering.”

San Sebastian Tapas & Vinbar Torget
Vurdert som nr. 46 av 284 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Uforglemmelige opplevelser med unik atmosfære og smakfull mat hos San Sebastian Tapas & Vinbar på Torget i Trondheim. Du kan også bestille herlig catering til ditt selskap fra websiden sansebastian.catering
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

God tapas og rask servering. Litt upersonlig med bestilling gjennom mobiltelefon. Vanskelig å vite hva de anbefaler oss å spise dersom vi er usikre. Helt Ok priser.

Takk, monwar69

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Utmerket tapasrestaurant. Vi var 4 voksne og 2 ungdommer. Alle syntes maten var kjempegod. Snedig app for bestilling og betaling. Anbefales.

1  Takk, YngveA
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Rask betjening og veldig god mat. Hundevennlig restaurant sentralt på torget i Trondheim. Bikkjene fikk hver sin vannskål

Takk, KristinH588
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hel suverent for en tapaslunsj og en flaske vin. Maten var smakfull og mulighet for kontaktløs bestilling/betaling. Grei utsikt til torget

2  Takk, P1847DSandersb
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

God og rask service og nydelig mat. Alle i følge var fornøyde. Spiste blåskjelltallerken med prosecco til drikke.

Takk, kjakle

Reisende som så på San Sebastian Tapas & Vinbar Torget, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i San Sebastian Tapas & Vinbar Torget? Del dine erfaringer!