“Koselig og bra på Torget”

San Sebastian Tapas & Vinbar Torget
Vurdert som nr. 43 av 288 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Uforglemmelige opplevelser med unik atmosfære og smakfull mat hos San Sebastian Tapas & Vinbar på Torget i Trondheim. Du kan også bestille herlig catering til ditt selskap fra websiden sansebastian.catering
Anmeldt 29. juli 2020

Sen lunsj med venner. Litt spesielt at man skulle bestille via app, men det funket det også. Veldig god mat.

Takk, Unni D

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Gledet oss lenge til å prøve nye San Sebestian på nye Torget i Trondheim. Så vi bestilte bord...
Bordreservasjonen var for 1 time og 15 mim for lunsj. Kjapp med maten var min tanke...

Så vi kom til nesten tomme lokaler (en del på ute serveringen). Vi måtte vente i 15 min på å få et bord, da det vi hadde bestilt ikke var klart (i et ellers tomt lokale).

Vi ble plassert på et bord med matrester på stolene og hvor mye av matrestene fra bordet hadde blitt «vasket» til vinduet.

Når vi først fikk servering, etter å ha bestilt selv på en app, fikk vi glass som hadde matrester på innsiden. Etter 50 min (!) kom det mat på bordet. Maten var helt ok.

Vår anbefaling er å styre unna.

Takk, ArneD2
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Spiste lunch ned fruen. Tapasplanke og blåskjellplanke ble bestilt og betalt via app. Anbefales om dere ønsker god mat til en grei pris

1  Takk, unmikviking
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

God tapas og rask servering. Litt upersonlig med bestilling gjennom mobiltelefon. Vanskelig å vite hva de anbefaler oss å spise dersom vi er usikre. Helt Ok priser.

Takk, monwar69
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Utmerket tapasrestaurant. Vi var 4 voksne og 2 ungdommer. Alle syntes maten var kjempegod. Snedig app for bestilling og betaling. Anbefales.

1  Takk, YngveA

Reisende som så på San Sebastian Tapas & Vinbar Torget, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i San Sebastian Tapas & Vinbar Torget? Del dine erfaringer!