“Trondheim har bedre plasser å by på”

San Sebastian Tapas & Vinbar Torget
Vurdert som nr. 47 av 296 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Uforglemmelige opplevelser med unik atmosfære og smakfull mat hos San Sebastian Tapas & Vinbar på Torget i Trondheim. Du kan også bestille herlig catering til ditt selskap fra websiden sansebastian.catering
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte takeaway for 2.
Med tanke på prisen var dette et trist skue…
Etter å ha smakt på noen slitne kjøttstykker og tørre kyllingvinger hadde vi fått nok. Resten av måltidet gikk til hunden, som forøvrig var strålende fornøyd.

Takk, Companion28124702463

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Nydelige tapasretter serverte av kjappe og blide servitører. Maten kom raskt, selv om det var ganske så mange gjester der. Gleder oss allerede til neste besøk.

2  Takk, RB844
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte tapasplanker og blåskjell fordelt på 4 personer. Meget gode smaker og kjekk betjening.
Anbefales

Takk, jonarnee
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Vi ønsket oss en enkel og god lunch og det fikk vi her. Veldig god Cesar salat og et nydelig surdeigssmørbrød med krabbesalat. Restauranten var koselig og servitørene var hyggelige og serviceinnstilte. Anbefaler stedet.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 570julier
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Først måtte vi vente i over 15 minutter på å få et glass øl og et glass vin. Da maten kom var den både tørr og smakløs. Scampiene smakte som om de hadde ligget i lunket vann over en lengre periode. Uten smak og uten salt, vel og merke. Kjøttbollene vi bestilte var også smakløse og tørre. Focacciaen som skulle komme med blåskjellene uteble, så dette måtte etterspørres. Det var rimelig vanskelig å oppdrive en servitør, til tross for at restauranten ikke hadde mange gjester. Burgeren var ok, det samme med Calamarien. Dyrt og ikke spesielt god mat denne gangen, dessverre…

Dato for besøk: mai 2021
Takk, A4400HFmarie_

Reisende som så på San Sebastian Tapas & Vinbar Torget, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i San Sebastian Tapas & Vinbar Torget? Del dine erfaringer!