“Synd”

San Sebastian Tapas & Vinbar Torget
Vurdert som nr. 47 av 295 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Uforglemmelige opplevelser med unik atmosfære og smakfull mat hos San Sebastian Tapas & Vinbar på Torget i Trondheim. Du kan også bestille herlig catering til ditt selskap fra websiden sansebastian.catering
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Kjedelig tapas meny, og de rettene de serverer er tilberedt på en slapp måte. Null kjærlighet !. Synd, da konseptet kunne vært bra. Treg service og rot med ordrer, gjør ikke totalinntrykket bedre.

1  Takk, jaroee

1923 av 354 anmeldelser

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Flott sted med god mat, hyggelig atmosfære, nydelig service . Maten var som vi forventet og vi koste oss

Takk, tmhagen
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening, men skuffende smaksopplevelse. Maten var trist og kjedelig, og bar preg av å ha stått lenge. Seige poteter, tørre blåskjell, kjedelige kjøttboller og svett ost. Dette klarer man bedre på eget kjøkken. Prisene i menyen stemte ikke overens med prisene i appen.

1  Takk, evyopdal
Anmeldt 22. juli 2021

Bestilte grillplanke og kyllingvinger.
Planken hadde ingen smak, kjøttet virket gammelt.
Presentasjonen av retten så helt forferdelig ut og frisen var seig og smakløs. Maten ble satt til siden og ikke spist. Kyllingvingene smakte som om de må ha kommet direkte fra mikrobølgeovn. De var varme på en side, og kald på andre siden.

Servitøren beklaget og kom deretter aldri bort til bordet vårt igjen for å prøve å rette opp en veldig dårlig mat opplevelse. Heldigvis smakte Ølen, så 1 stjerne er godkjent. Skal også sies at jeg besøkt restaurant med 2 kompiser, og ingen av oss 3 var særlig fornøyde med service og mat.

Hellstrøm skulle tatt en tur innom denne restauranten og fått ting på stell.

Kommer aldri tilbake her, og anbefales på det sterkeste å styre unna.

Takk, michaeli574
Anmeldt 13. juli 2021

Vi var en gruppe på fem som bestilte tapas. To bestilte tapasplanke (Ost-og spekeplanke og burgerplanke) og var godt fornøyd. De tre andre bestilte tre tapas hver: spanske kjøttboller, dadler, manchego tapasburger, bolinhos (som er portugisisk),papatas bravas og saltstekte poteter. Kjøtt-og fisketapaene vsr gode. Potetene var ikke gode, verken de som ble servert som patatas bravas (som var identiske med potetene som ble servert til burgerne) eller de saltbakte potetene. Stekte spanske poteter har ikke grillkrydder! Og patatas bravas er ikke pommes frites med saus. De saltbakte potetene var alt for salte, og smakte som kokte poteter som noen hadde varmet i salt.

Men alt det andre var godt, og vi gikk mette derfra.

1  Takk, Hannecd

Reisende som så på San Sebastian Tapas & Vinbar Torget, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i San Sebastian Tapas & Vinbar Torget? Del dine erfaringer!