“Skuffende turistfelle”

San Sebastian Tapas & Vinbar Torget
Vurdert som nr. 44 av 298 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Uforglemmelige opplevelser med unik atmosfære og smakfull mat hos San Sebastian Tapas & Vinbar på Torget i Trondheim. Du kan også bestille herlig catering til ditt selskap fra websiden sansebastian.catering
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Dette var veldig skuffende. Maten var dyr, og man får så godt som ingenting for pengene. Rettene var pent servert, men veldig små og smaker som noe du kunne kjøpt i dagligvarebutikken. Her er det overhode ingen smaksopplevelse eller kjærlighet til maten å finne. Foccaciaen var tørr, dadlene er de minste jeg har sett og kjøttbollene kan neppe ha vært noe annet enn fra fryseren (smakte svenske kjøttboller..). Vi gikk fra restauranten sultne, selv etter 3,5 rett per pers (de anbefaler 2-4). Brusen var utvannet og tam. Pluss er at service var ok og maten kom normalt fort. Alt i alt er dette en stor turistfelle, man finner helt sikkert bedre mat i Trondheim!

Dato for besøk: september 2021
Takk, emmatgn

Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Om du ønsker en plass med god service så bør du holde deg langt unna, dette er plassen for de som ønsker å oppleve servitører som ikke har kontroll på sine serveringer. Maten er veldig god og prisen er i forhold til det du får servert, dette fortjener de skryt for. Dessverre er alt annet meget begredelig. Det tok utrolig lang tid før maten kom, vi satte i 50 minutter før den første retten kom på bordet. Selv om vi bestilte samtidig kom ikke maten samtidig. En av oss ble avglemt og fikk ikke maten sin før hun hadde snakket med den samme servitøren for fjerde ganger. En annen opplevelse som meget skuffende er at servitørene ikke hadde kontroll på hvilket bord de skulle servere maten på. Dette resulterte i at to tallerkner med mat ble sent fra bord til bord, dette er utrolig uhygienisk da gjestene på bordene tok på tallerkenen. Utrolig skuffende!

Takk, _lvem2018
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Variert meny med spansk tema, lett å finne noe for enhver smak. Imøtekomme ansatte som yter ypperlig service.
Maten smaker utsøkt og er estetisk vakker.
Koselig lokale, et lite stykke spania i hjerte av Trondheim.

Takk, 578viktoriaa
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Kjedelig tapas meny, og de rettene de serverer er tilberedt på en slapp måte. Null kjærlighet !. Synd, da konseptet kunne vært bra. Treg service og rot med ordrer, gjør ikke totalinntrykket bedre.

1  Takk, jaroee
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Flott sted med god mat, hyggelig atmosfære, nydelig service . Maten var som vi forventet og vi koste oss

Takk, tmhagen

Reisende som så på San Sebastian Tapas & Vinbar Torget, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i San Sebastian Tapas & Vinbar Torget? Del dine erfaringer!