“Ikke det samme som det var…”

San Sebastian Tapas & Vinbar Torget
Vurdert som nr. 44 av 298 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Uforglemmelige opplevelser med unik atmosfære og smakfull mat hos San Sebastian Tapas & Vinbar på Torget i Trondheim. Du kan også bestille herlig catering til ditt selskap fra websiden sansebastian.catering
Anmeldt 23. oktober 2021 via mobile enheter

Her har noe skjedd. Og det er desverre ikke positivt. Hadde finfine opplevelser her flere ganger for 4-5-6 år siden. Nydelig mat, dedikerte servitører. Nå er dette noe ganske annet. Førsteinntrykket: Dør som er hverken er åpen eller lukket. Skal egentlig være automatisk, men er fastkilt, så vi brekker oss inn. Tomt for håndsprit i alle dispensere som står ved inngangspariene. Så er det bestilling ved bordet. Med Vipps. Som ikke funker. Maten er helt ok. Tørre kyllingvinger( men de smaker godt) brød og aioli, supergode oliven( pluss for dem) helt grei ribbe. God entrecote. Bittesmå dadler( hva skjedde her?) med bacon, Spanske kjøttboller i tomatsaus, virket som kjøpte kjøttboller fra rema med noe løk og tomat. Helt ok poteter, men den tristeste retten: tomat og rødløksalsa. Nitrist . Gjør nesten vondt å skrive dette, men opplevelsen var totalt langt under forventet. I tillegg, servitører som er hyggelige, for all del, men ikke evner å fange opp at man ikke er fornøyd.

1  Takk, Gry Charlotte R

Anmeldt 21. oktober 2021

Mat og drikke kom fort. Smakte helt nydelig! Nydelige ansatte. Følte oss veldig ønsket og de viste ydmykhet ved en liten bestillingsfeil. Ble umiddelbart rettet opp i. 10 av10.

Takk, 217lisenb
Anmeldt 14. oktober 2021

Vi bestilte fire tapasretter per pers, men dette viste seg å være altfor lite til middag. Hadde vi bestilt to retter per person hadde det blitt komisk lite mat. Selve maten var ok, men kjedelige kjøttboller og tørr focaccia trakk ned, i tillegg til at maten var lunken. Vi dro sultne fra restauranten.

1  Takk, Toa71
Anmeldt 8. oktober 2021

Spanske hjemmelagde kjøttboller. Nei.
Det var vanlige kjøttboller som solgt ferdig på Rema.
Pratas Bravas. Nei. Det var Pommes med krydder/saus.
Hvitløk scampi. Ok
Kylling vinger. Ok. Men neppe noe de serverer i San Sebastian.
Oliven , falaffel, ost, skinke, Ok. Men kan det gå galt?

1  Takk, 672st_le_
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Hyggelig og rask service, anbefaler de ulike plankene som er sammensatt av varierte og gode varianter. Også flere gode desserter, mandelkake med salt karamell anbefales.

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, 897kristins

Reisende som så på San Sebastian Tapas & Vinbar Torget, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i San Sebastian Tapas & Vinbar Torget? Del dine erfaringer!