Minnestubd

Anmeldt 28. desember 2018
HCMy
Lillestrøm, Norge
Varmestue i generasjoner.

Skistua har i generasjoner vært et populært sted å besøke for turfolket. Beliggende idyllisk til... les mer

Anmeldt 15. juni 2018
frodet192
Trondheim, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Trondheim
Alternativ Trondheim
53 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Anmeldt 29. mai 2019 via mobile enheter

Hyggelig både inne og ute. Fint tilrettelagt uteområde. Hyggelig person bak disken som ytet god service. Vaflene og kaffen var god. Greie priser. Flott at Skistua har åpent på hverdager også!

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, travelmann3
Anmeldt 6. januar 2019

Bruker Skistua til møter, bestiller med lumchpakke. Alltid god service og hyggelige mennesker som jobber her. Måltidene er som alltid - store porsjoner, og vi blir alltid mette. Egen stemning å sitte på Skistua og se utover Trondheim. :-)

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, r8f
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Det er mange år siden jeg var her sist, men dette var supert. Vakker beliggenhet og nydelig utsikt. Lite snø kan ikke Skistua og det dyktige personalet lastes for. Luftig lokale, trivelig med peis. Suveren service fra hyggelige, raske og diskré kelnere. Saftige karbonader med ertestuing og stekt løk ble etterfulgt av snitter med roastbiff og røkelaks. Skagen-aktig røre til røkelaks var en ny og positiv opplevelse. Skistua kan trygt anbefales for minnesamvær!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, HCMy
Thomas w, Leder  på Skistua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2018

Det var trevligt att höra.

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi valgte å ha et minnesamvær på Skistua da stedet og Bymarka betyr mye for oss i familien.
Det store samlingsrommet med peis var enkelt men fint pyntet med hvite duker.
Nydelige karbonadesmørbrød og snitter ble servert av hyggelig betjening.
God kontakt med verter før dagen gjorde oss trygge på at dette var riktig sted for anledningen.
Anbefales!

Også til «bedriftssamlinger» - store og små møter!
De serverer aldeles nydelige lunsjer! Og på vinteren er det fyr på peisen!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 592annej
Thomas w, Leder  på Skistua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2018

Tack för att ni valde oss på en sån viktig dag.
Mvh Thomas Wahlqvist

Anmeldt 19. juli 2018

Skistuen er et reisemål alle turister har om vinteren i Trondheim, burde da ikke standaren på cafèn oppgraderes slik at turismen ikke dør ut slik jeg døde da jeg fikn høre prisen på en halvtørr vaffel og en klissete ikke ferdig stekt baguett... verste jeg har hørt, for den prisen burde baguettene være ferdig gjæret og stekt lengre, samt fylles med pålegg... dette var ikke bra nok.
Utenfor skistuen er utsiktet fantastisk, a winter wonderland, sitte der inne når det snør som mest med en kakao er helt fantastisk, og det er derfor folk drar, og burde dra dit.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Theresa H
Thomas w, Leder  på Skistua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2018

Jag beklager din opplevelse, vi har nu oppgradert menyn från kommande vinter :)