“Ekte thaimat ”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Denne restauranten er noe av det bedre innen Thai resturanter vi har besøkt i Norge og min kone er både kresen og etnisk Thai, så hun hadde høye forventninger som ble innfridde

Takk, keiBod_

Anmeldt 17. juli 2020

4 voksne som trengte et kjapt måltid på kvelden. Valgte denne ut fra anmeldelser på Tripadvisor og den svarte til forventningene. Gode retter, noen litt sterke, men det liker vi. Etter en lengre Norgesferie var det hyggelig å få en regning på under 1000 kroner når alle hadde alkoholholdig drikke til middagen. Anbefales.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 629kjartans
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

God mat til en god pris. Anbefales på det sterkeste. Maten kom hurtig. Beste thai-maten i Trondheim.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, henrik99chr
Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Helt ok mat,men elendig service,ikke et smil å få fra servitøren,hun bare satt maten på bordet og gikk.Prøvde å få øyenkontakt med henne,uten resultat.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 164Mette
Anmeldt 26. januar 2020 via mobile enheter

Den beste thaimaten i hele byen uten tvil!! Porsjonene er store og maten blir laget utrolig fort. Hyggelig betjening og god service. Eneste var at tomansbordene var litt smale for rullestol.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, vegard666

Reisende som så på Benja Siam, så også på

Har du vært i Benja Siam? Del dine erfaringer!