“Fantastisk opplevelse”

Anbefales virkelig.

Dato for besøk: oktober 2021
1  Takk, pusjulie

Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Vi lengtet etter et godt thailandsk måltid til middag, og bestemte oss for å besøke Benja Siam som er en av flere thailandske restauranter i Trondheim.
Merket straks vi kom inn i restauranten at vi befant oss langt fra Asia - på tross av den identiske innredningen. Og fjernt fra Smilets land.
Det hjalp lite at hun som var på jobb denne kvelden bar den vakre thailandske silkedrakten. For det var ikke ett eneste smil å få.
Maten smakte godt, men hva hjelper det når servicen er totalt fraværende?
Følget mitt spurte vennlig om hun kunne få litt ekstra saus. Vi spiste begge sprøstekt and med tilbehør, men jeg også kunne tenkt meg litt mer saus.
Og jo da, etter ei stund kom hun med ei diger skål saus som hun satte på bordet. Jeg så straks hvor paff følget mitt ble. Faktisk så paff at hun fikk ikke fram ett eneste ord med det samme. Men blikket hennes fortalte meg alt. Hun skjønte lite av dette.
Jeg ba om å få regningen og betale. Og der sto den ekstra sausen oppført med NOK 50,00 ekstra!
Det hjelper lite med god mat så lenge viljen til å yte god service er på et bunnivå!

3  Takk, frodet192
Anmeldt 27. desember 2020 via mobile enheter

Nydelig thaimat i flotte omgivelser. Maten kom raskt, store porsjoner og fornuftig pris. Hyggelig bekjenning.

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, 318elisabethh
Anmeldt 29. oktober 2020 via mobile enheter

Vi var noen gamle arbeidskolleger som stakk innom for å spise crispy duck. Vi ble ikke skuffet, her ble det servert crispy duck slik vi ønsket oss. Det er bare å si nam nam, sammen med en iskald pils ble dette en «høydare».

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Sveily
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Topp kvalitet på maten. Vennlig service. På dager med mange gjester så kan det være lang ventetid på maten. Mindre porsjoner enn hva de hadde før. Anbefaler sprøstekt and.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, SnorreL

Reisende som så på Benja Siam, så også på

Har du vært i Benja Siam? Del dine erfaringer!