“Perfekt!”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte garlic tandoori chicken og maten var nyyyydelig! Kommer garantert tilbake ved neste besøk i Trondheim. Hyggelige ansatte også. Anbefales

1  Takk, Saravictoria88

Anmeldt 10. oktober 2018

Forsøkte å bestille drikke ut fra menyen, men det var flere ting de ikke hadde. Nei, det finns andre restauranter.

Takk, tores961
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Litt surr i serveringen, men det vi fikk feil slapp vi å betale for. Kelneren var hyggelig, maten var god. Nydelige Nan brød. Kommer tilbake.

1  Takk, anka345
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Servitøren vi fikk ved vårt bord var hyggelig og hjelpsom. Maten var fint krydret ,men kjøttet var ikke bra . Maten var kjedelig på tallerken og i "bollen" fargeløs og trist. Maten var ikke verdt pengene og vi kommer ikke igjen. Ps. Duken var skitten og flekkete og burde vært skiftet før vi ble henvist til bordet.☹

Takk, 871janl
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Helt grei Indisk mat, synes det mangler litt for å få det optimale smaksbilde. Beste Indiske i Trondheim er taste of India - vis a vis. Testet i perioden januar - august 2018.

1  Takk, bj_rnw919

Reisende som så på Indian Tandoori, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Indian Tandoori? Del dine erfaringer!