“Fantastisk indisk restaurant ”
Anmeldelse av Indian Tandoori

Indian Tandoori
Vurdert som nr. 81 av 331 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig personell, imøtekommende og oppmerksom. Koselige og rene lokaler. Variert meny. Stort utvalg av vegetarretter som smakte utmerket. Vi er strålende fornøyd med hele kvelden.

Dato for besøk: september 2019
Takk, linnhelengj

Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Skitne duker og glass. Maten var kokkens spesial nr 18 eller 19 på meny. Fisk, pølse, okse reker og kylling blandet sammens. Dårlig service og kelnere som ikke forsto noe. Verken Norsk eller Engelsk. Må bare le av hele greia. Bilde av maten er det like greit jeg holder for meg selv. Risen var god

Dato for besøk: september 2019
Takk, UnnS11
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

En helt grei inder med standard meny, som på de fleste indiske restauranter i norge. Men liker du indisk er det helt topp. Savner delemeny. Servicen var veldig god, vi hadde to servitører som jevnlig var bortom for å sjekke at alt var på stell.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Hellebor
Anmeldt 28. mai 2019 via mobile enheter

Ok matopplevelse. Naan brødene er veldig gode, luftige og store (vi kjøpte vanlig og hvitløk). Ellers synes jeg ikke tikka masala var noe god. Smakte veldig mye tomat og lite annet. Kylling korma var ok. Ikke fulltreffer, men kyllingen var saftig og sausen var mild og god i smak.
Det som trekker mest ned på hele opplevelsen var kelneren. Ung fyr som bare var sur og såvidt trakk på smilebåndet. Rett å slett sur.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, reisefluen
Anmeldt 3. mars 2019 via mobile enheter

Bestilte to ulike biffretter med brød og ris til. Maten kom raskt og var god og passe sterk for våre smaksløker. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, alfmagne

Reisende som så på Indian Tandoori, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Indian Tandoori? Del dine erfaringer!